Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

ОНП "ВРЯДУВАННЯ, СУСПІЛЬНА ПОЛІТИКА І КОМУНІКАЦІЇ". D4 Публічне управління та адміністрування / 281 Публічне управління та адміністрування

Рівень вищої освіти: другий (магістерський)

Галузь знань: D Бізнес, адміністрування та право

Спеціальність: D4 Публічне управління та адміністрування

Гарант освітньої програми: Штурхецький Сергій Володимирович, кандидат наук з державного управління, доцент

Мета освітньо-професійної програми: формування високоосвіченої, національно свідомої, чесної, небайдужої, творчої особистості, яка творить майбутнє, шляхом задоволення її запиту на здобуття знань, умінь, навичок інноваційного характеру у сфері врядування, суспільної політики і комунікацій, що відповідають потребі регіону та України в цілому в компетентних лідерах, які стратегічно мислять, володіють навичками вироблення та адвокатування політики, базованої на доказах і цінностях, уміють урядувати, мобільні в європейському адміністративному просторі і впроваджують світоглядні демократичні цінності.

Особливості ОПП: безумовною перевагою ОНП «Врядування, суспільна політика і комунікації» за спеціальністю D4 Публічне управління та адміністрування є:

  • компетентності цієї програми враховують вимоги професійних стандартів, розроблених НАДС. Тому її випускники здатні без додаткової підготовки проходити конкурси на вакантні посади державної служби і служби в органах місцевого самоврядування;
  • усі обов’язкові й вибіркові компоненти цієї програми є взаємоузгодженими, орієнтовані на реалізацію цілісного, послідовного, інтерактивного освітнього алгоритму;
  • практикується співвикладання дисциплін, широке залучення відомих практиків (на модуль чи тему), гостьових лекторів з-поміж політиків, державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування (тематичні зустрічі на одну-дві пари);
  • здобувачам надане виключне право формувати вибіркову складову програми й залучати гостьових лекторів із-поміж відомих політиків, державних, посадових осіб місцевого самоврядування. Наприклад, «Гостьовий курс» – здобувачі самостійно визначають назву й зміст дисципліни, яку б вони хотіли опанувати.

Змістове наповнення програми відповідає:

  • кращим світовим практикам, оскільки формувалося українсько-американською робочою групою за участі Школи державного управління О’Нілла, що перебуває в трійці кращих у США;
  • тенденціям ринку праці, які визначалися за результатами консультацій зі стейкголдерами (СКМУ, НАДС, МОН, МОЗ, Мін’юст, НАБУ, РПР);
  • тенденціям публічного управління, тому що до викладання залучено кращих практиків, колишніх і чинних державних службовців;
  • тенденціям у вищій освіті, оскільки четверо членів робочої групи прослухали інноваційні курси у рамках програм професійного розвитку, керівник групи також є членом фахової ради з ЄДКІ, а двоє є керівниками експертних груп Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Результативність навчання підтверджена позитивними рецензіями, відгуками здобувачів і випускників програм підвищення кваліфікації.

Широкий спектр вибіркових дисциплін створює широкі можливості для формування освітніх траєкторій здобувачів за будь-якими напрямами/сферами/галузями їхньої майбутньої професійної діяльності.

Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє здійснити повне переведення навчання за програмою в асинхронний формат без втрати його якості, завдяки можливості:

  • вільно вибирати за допомогою системи автоматичного запису потрібні навчальні дисципліни, окремі модулі, гостьові курси з-поміж доступних в особистому електронному кабінеті та опанувати їх дистанційно на сервері е-навчання;
  • самостійно отримувати знання, формувати уміння й навички, маючи відкритий доступ до навчальних матеріалів.

Анкета відгуків стейкхолдерів

Відгуки, рецензії стейкхолдерів на ОПП

Компоненти освітньої програми

Код Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, практики, кваліфікаційна робота) Кількість
кредитів
1. Обов’язкові компоненти ОНП
1.1. Цикл загальної підготовки
10.377 Англійська мова за професійним спрямуванням 6
23.184 Теорія і практика демократичного врядування (модулі: Філософія та історія демократичного врядування; Конституція й інституційна організація держави та суспільства; HR-менеджмент та професійний розвиток у демократичному врядуванні) 6
25.119 Методологія публічного управління та адміністрування (модулі: Методи для врядування, суспільної політики і комунікацій; Методологія наукових і прикладних досліджень; Методика розроблення й викладання навчальних дисциплін) 6
23.185 Процес вироблення політики в Україні та ЄС (модулі: Процес політики, базованої на доказах і цінностях; Процедури аналізу політики; Моніторинг та оцінювання політики й комунікацій) 9
1.2. Цикл професійної підготовки
25.120 Економіка і фінанси в публічному управлінні та адмініструванні (модулі: Економіка для належного врядування; Макроекономіка та врядування; Суспільні фінанси та бюджетування політик) 9
25.121 Комунікації в демократичному врядуванні (модулі: Теорія комунікації: вплив медіа і критичне мислення; Взаємодія уряду, бізнесу та громадянського суспільства; Суспільна й культурна дипломатія) 6
08.202 Стратегічне управління (модулі: Управління змінами, проєктами та інноваціями; Стратегічне управління та планування; Стратегії нейтралізації загроз національним інтересам) 9
25.122 Публічне управління та адміністрування в Україні та ЄС (модулі: Творення політики в ЄС та євроінтеграція України; Сервісна держава: адміністративна процедура і стандарти належного врядування; Децентралізація, регіональний і місцевий розвиток) 7
25.123 Цифрове врядування (модулі: Електронний уряд; Цифрова економіка та врядування; Моделювання рішень у цифровому суспільстві) 8
1.3. Цикл практичної підготовки
25.124 Курсова робота «Інноваційні проєкти в публічному управлінні та адмініструванні» 3
31.104 Асистентська практика 3
31.106 Науково-дослідницька практика 9
30.107 Кваліфікаційна робота 9
Загальний обсяг обов’язкових компонент 90 кредитів