ОПП "УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА". 035.01 Українська мова та література
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 03 Гуманітарні науки
Спеціальність: 035 Філологія (035.01 Українська мова та література)
Гарант освітньої програми: Максимчук Віталій Васильович, кандидат філологічних наук, доцент
Мета освітньо-професійної програми: підготувати національно свідомих, компетентісно ерудованих фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі української філології, творчо вирішувати типові професійні завдання, володіти усним і писемним мовленням у різних комунікативних ситуаціях..
Особливості ОПП:
Програма має комунікативну спрямованість, що передбачає вміння успішно спілкуватися як українською, так і англійською мовою, в усній і письмовій формах у різних життєвих ситуаціях.
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Назва ОПП |
Українська мова та література |
|
Рівень вищої освіти |
Перший (бакалаврський) |
|
Галузь знань, спеціальність, спеціалізація (за наявності) |
03 Гуманітарні науки 035 Філологія 035.01 Українська мова і література |
|
Мета освітньо-професійної програми |
Підготувати національно свідомих компетентнісно ерудованих фахівців у галузі української філології, здатних творчо вирішувати типові професійні завдання з використанням інноваційних технологій, володіти усним і писемним мовленням у різних комунікативних ситуаціях. |
|
Орієнтація освітньої програми |
Освітньо-професійна |
|
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Загальна вища освіта в галузі української філології Ключові слова: сучасна українська мова, українська література, лінгвістика, теорія літератури, літературознавство, польська мова, спілкування, комунікативна компетентність. |
|
Програмні результати навчання |
ПРН 1. Розуміти й критично осмислювати світоглядні теорії та концепції в галузі гуманітарних, соціально-економічних наук й інтегрувати набуті знання в професійну діяльність, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології та дотримуючись принципів академічної доброчесності. ПРН 2. Знати основні функції та закони розвитку мови як державотворчого чинника, особливості використання мовних одиниць і застосовувати їх у різних комунікативних ситуаціях. ПРН 3. Знати тенденції розвитку літературного процесу в Україні та за її межами, зміст напрямів, течій і жанрів української літератури (від давнини до початку ХХІ ст.), обґрунтовуючи взаємозв’язки зі світовою історико-культурною спадщиною. ПРН 4. Знати принципи, методи та прийоми навчання української мови й літератури в загальноосвітніх навчальних закладах і практично використовувати їх в урочній і позаурочній діяльності. ПРН 5. Розуміти особливості створення різножанрових і різностильових текстів, технології їхнього редагування та мовно- літературного аналізу, вирішувати професійні завдання різних рівнів складності, зокрема з використанням міжпредметних зв’язків. ПРН 6. Знати особливості використання іноземних мов (англійської, польської) в різних комунікативних ситуаціях, урочній і позаурочній діяльності. ПРН 7. Вільно володіти українською мовою, комунікативно доцільно й виправдано використовувати мовні ресурси, виявляючи сформовану мовну й мовленнєву компетенції. ПРН 8. Аналізувати художній текст, визначати його жанрово- стильову своєрідність, місце в літературному процесі, традиції та новаторство, зв’язок із фольклором, міфологією, релігією, історією, значення для формування духовного світогляду молоді та національної культури загалом. ПРН 9. Аналізувати й порівнювати мовні й літературні факти, явища, визначаючи їхні подібності та відмінності у взаємозв’язках зі здобутками світової культурної спадщини. ПРН 10. Організовувати освітній процес у загальноосвітніх навчальних закладах, ефективно реалізовувати інноваційні підходи до навчання української мови і літератури, використовуючи сучасні методики. ПРН 11. Створювати різножанрові й різностильові тексти, редагувати усні й письмові твори різного ступеня складності, що постають в умовах сучасних глобалізаційних викликів. ПРН 12. Оцінювати непередбачувані проблемні ситуації в професійній діяльності й обдумувати різні шляхи їх вирішення як на національному, так і на міжнародному рівні. ПРН 13. Вільно володіти іноземною мовою, комунікативно доцільно й виправдано використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, виявляючи сформовану мовну й мовленнєву компетенції. ПРН 14. Власною державницькою позицією, особистою мовною культурою, ерудицією, повагою й любов’ю до української мови, літератури виховувати національно свідомих громадян України. ПРН 15. Уміло спілкуватися в науково-навчальній, соціально- культурній і офіційно-діловій царинах, постійно вдосконалюючи власну комунікативну компетентність. ПРН 16. Ефективно та з дотриманням етичних норм спілкування формувати комунікаційну стратегію з колегами, соціальними партнерами, учнями та їхніми батьками згідно з потребами сучасного освітнього процесу. ПРН 17. Аналізувати та критично оцінювати результати власної професійної діяльності незалежно від обставин й умов її здійснення. |
|
Форма навчання |
Денна, заочна. |
|
Термін навчання |
3 роки 10 міс. |
|
Передумови навчання за ОПП |
Наявність повної загальної середньої освіти та виконання Правил прийому до Національного університету «Острозька академія» в поточному році. |
|
Загальний обсяг i структура освітньої програми |
Всього 240 кредитів: - обов’язкові компоненти – 160 кредитів; - вибіркові компоненти – 62 кредитів; - практична підготовка – 18 кредитів; |
|
Код н/д |
Компоненти освітньої програми |
Кількість кредитів |
10.301 |
16 |
|
07.101 |
3 |
|
09.101 |
3 |
|
13.112 |
3 |
|
07.128 |
3 |
|
10.302 |
12 |
|
10.201 |
4 |
|
10.105 |
4 |
|
10.324 |
3 |
|
26.102 |
4 |
|
30.108 |
3 |
|
10.106 |
4 |
|
10.325 |
31 |
|
10.107 |
31 |
|
10.108 |
11 |
|
10.213 |
3 |
|
10.214 |
4 |
|
10.215 |
4 |
|
13.104 |
4 |
|
13.105 |
4 |
|
30.102 |
6 |
|
31.133 |
3 |
|
31.134 |
3 |
|
31.115 |
6 |
|
31.114 |
6 |
|
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
180 |
|
Загальний обсяг вибіркових компонент: |
60 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ |
240 |