ОПП "ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА". 051 Економіка
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність: 051 Економіка
Гарант освітньої програми: Данилюк Наталя Миколаївна, кандидат економічних наук, старший викладач, nataliia.danyliuk@oa.edu.ua
Мета освітньо-професійної програми: фундаментальна підготовка фахівців з економіки, що здатні розробляти та реалізувати управлінські рішення з організації аналітичної діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, комп’ютерної техніки й інформаційних технологій; створювати програмне забезпечення, розробляти та супроводжувати ІТ-проєкти.
Особливості ОПП:
Глибоке опанування сучасними професійними знаннями та навичками в галузі комп’ютерних технологій та економічного аналізу у поєднанні з глибоким вивченням англійської мови за адаптованими до вимог спеціальності програми.
На першому та другому курсах навчання студенти проходять навчальну практику, в результаті якої набувають навички обробки та систематизації великих масивів інформації з використання сучасних інформаційних систем. Для закріплення набутих навичок на третьому курсі відбувається проходження виробничої практики в ІТ-компаніях, на підприємствах, установах, банках, державних установах та ін. На четвертому курсі студенти проходять науково-дослідну практику для здобуття навичок академічного письма та розробки власних досліджень.
Компоненти освітньої програми
Код п/п |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проєкти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів |
10.301 |
16 |
|
07.101 |
3 |
|
09.101 |
3 |
|
10.320 |
3 |
|
13.112 |
3 |
|
26.172 |
3 |
|
10.302 |
12 |
|
08.104 |
5 |
|
08.105 |
4 |
|
08.106 |
4 |
|
01.101 |
10 |
|
01.105 |
3 |
|
01.104 |
6 |
|
05.101 |
5 |
|
08.209 |
3 |
|
08.505 |
10 |
|
08.435 |
4 |
|
05.216 |
6,5 |
|
08.502 |
7 |
|
05.205 |
Методи та системи штучного інтелекту (Аrtificial Іntelligence) |
4 |
08.215 |
3 |
|
05.201 |
3 |
|
05.106 |
4 |
|
08.224 |
3 |
|
05.250 |
4 |
|
05.251 |
4 |
|
08.517 |
3 |
|
08.210 |
4 |
|
08.115 |
3 |
|
08.211 |
4 |
|
08.302 |
3,5 |
|
08.220 |
3 |
|
12.206 |
3 |
|
30.102 |
3 |
|
31.134 |
3 |
|
31.134 |
Практика навчальна з курсу Економіко-математичне моделювання |
3 |
31.105 |
6 |
|
31.106 |
6 |
|
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
180 |
|
Загальний обсяг вибіркових компонент: |
60 |
|
Загальний обсяг освітньої програми: |
240 |
Назва ОПП |
Економічна кібернетика |
|
Рівень вищої освіти |
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти |
|
Галузь знань, спеціальність, спеціалізація (за наявності) |
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки. Спеціальність: 051 Економіка. |
|
Мета освітньо-професійної програми |
Фундаментальна підготовка фахівців з економіки, що здатні розробляти та реалізувати управлінські рішення з організації аналітичної діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, комп’ютерної техніки й інформаційних технологій; створювати програмне забезпечення, розробляти та супроводжувати ІТ-проекти. |
|
Орієнтація освітньої програми |
Спеціалізована освітньо-професійна програма, що базується на сучасних положеннях та результатах наукових досліджень у сфері економіко-математичного моделювання, управління складними економічними системами, програмуванні, проектуванні та розробці інформаційних систем і систем захисту інформації, практиці застосування відповідних інструментів, орієнтується на актуальні спеціалізації, в рамках яких можлива подальша професійна кар’єра учасників освітнього процесу. |
|
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Спеціальна освіта в галузі економіки, яка передбачає фундаментальне вивчення та набуття практичних навичок і вмінь у сфері управління складними економічними системами, системами штучного інтелекту, ІТ-проектами, моделювання та прогнозування соціально-економічних процесів, програмування, проектування та розробки інформаційних систем, систем захисту інформації. Ключові слова: економіко-математичне моделювання, управління, прогнозування, інформаційні технології та системи, штучний інтелект. |
|
Програмні результати навчання |
Показувати розуміння закономірностей розвитку соціально-економічних процесів, сучасних інформаційних систем та технологій. Демонструвати навички здійснення пошуку інформації, аналізу різноманітних її джерел та проводити на цій основі дослідження. Вибирати та використовувати необхідний науково-методичний, аналітичний інструментарій та сучасні інформаційні технології для управління економічною діяльністю. Показувати вміння ставити завдання, моделювати та проводити комплексний економічний аналіз діяльності підприємств (установ, організацій) в умовах ризику та невизначеності. Обґрунтовувати управлінські рішення, що потребують застосування сучасних методів економіко-математичного моделювання та прогнозування. Розуміти та самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових та аналітичних текстів з економіки. Проводити пошук, систематизацію, узагальнення інформації, формувати висновки та пропозиції з її аналізу, здійснювати комп’ютерну обробку даних, забезпечувати підготовку та представлення аналітичних звітів. Визначати нові методи роботи з великими масивами даних, які використовуються для вирішення актуальних економічних задач в усіх секторах економіки. Демонструвати навички застосування методів аналізу, моделювання, реінжинірингу в бізнес-процесах інформаційних систем, уміння застосовувати CASE- засоби під час їх проектування. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції розвитку соціально-економічних систем та процесів. Обґрунтовувати та управляти інвестиційними та ІТ-проектами. Розробляти, впроваджувати та супроводжувати програмні продукти. Оцінювати результати власної роботи і нести відповідальність за особистий професійний розвиток. Демонструвати навички самостійного опанування нових знань, використовуючи сучасні освітні та дослідницькі технології у сфері економіки. Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів Вибирати методи адаптації та напрями використання міжнародних стандартів та нормативів в професійній діяльності. Демонструвати навички спілкування в професійних колах іноземними мовами. Будувати структурно-логічні схеми механізмів управління елементами економічної системи, виділяти причинно-наслідкові зв’язки між ними. Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність |
|
Форма навчання |
Денна, умови вступу |
|
Термін навчання |
3 роки 10 міс. |
|
Передумови навчання за ОПП |
Наявність повної загальної середньої освіти та виконання правил прийому до Національного університету «Острозька академія» в поточному році. |
|
Загальний обсяг та структура освітньої програми |
Всього – 240 кредитів: - обов’язкові компоненти - 175 кредитів; - вибіркові компоненти - 65 кредитів; - практична підготовка - 18 кредитів; |
|
Код п/п |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів |
10.301 |
16 |
|
07.101 |
3 |
|
09.101 |
3 |
|
10.320 |
3 |
|
13.112 |
3 |
|
07.128 |
3 |
|
10.302 |
12 |
|
08.104 |
6 |
|
08.105 |
4 |
|
08.106 |
4 |
|
07.138 |
3 |
|
01.101 |
10 |
|
01.102 |
3 |
|
08.501 |
6 |
|
05.101 |
6 |
|
08.209 |
4 |
|
08.210 |
4 |
|
08.211 |
4 |
|
08.301 |
3 |
|
08.302 |
3,5 |
|
08.401 |
3,5 |
|
01.104 |
5 |
|
05.216 |
6 |
|
05.217 |
6 |
|
08.502 |
4 |
|
08.503 |
3 |
|
08.224 |
4 |
|
05.106 |
4 |
|
08.504 |
4 |
|
05.201 |
4 |
|
01.105 |
3 |
|
05.218 |
4 |
|
30.102 |
3 |
|
31.134 |
3 |
|
31.134 |
Практика навчальна з курсу Економіко-математичне моделювання |
3 |
31.105 |
6 |
|
31.105 |
6 |
|
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
175 |
|
Загальний обсяг вибіркових компонент: |
65 |
|
Загальний обсяг освітньої програми: |
240 |
Назва ОПП |
Економічна кібернетика |
|
Рівень вищої освіти |
Перший(бакалаврський) рівень вищої освіти |
|
Галузь знань: Спеціальність: Спеціалізації: |
05 Соціальні та поведінкові науки 051 Економіка «Економічна кібернетика», «Цифровий маркетинг» |
|
Мета освітньо-професійної програми |
Підготувати фахівців з економіки, здатних розробляти та реалізувати управлінські рішення з організації аналітичної діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, комп’ютерної техніки й інформаційних технологій; створювати програмне забезпечення, розробляти та супроводжувати ІТ-проекти. |
|
Орієнтація освітньої програми |
Спеціалізована освітньо-професійна програма, базована на сучасних положеннях і результатах наукових досліджень у царині економіко-математичного моделювання, управління складними економічними системами, програмування, проектування та розроблення інформаційних систем і систем захисту інформації, практиці застосування відповідних інструментів, що орієнтує на актуальні спеціалізації, у яких можлива подальша професійна кар’єра учасників освітнього процесу. |
|
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Спеціальна освіта в галузі економіки, яка передбачає фундаментальне вивчення та набуття практичних навичок і вмінь у царині управління складними економічними системами, системами штучного інтелекту, ІТ-проектами, моделювання та прогнозування соціально-економічних процесів, програмування, проектування та розроблення інформаційних систем, систем захисту інформації. Ключові слова: економіко-математичне моделювання, управління, прогнозування, інформаційні технології та системи, штучний інтелект. |
|
Програмні результати навчання |
Розуміти закономірності розвитку соціально-економічних процесів, сучасних інформаційних систем і технологій.Визначати, формулювати, аналізувати та синтезувати управлінські рішення шляхом декомпозиції їх на складники.Демонструвати навички пошуку інформації, аналізу різноманітних її джерел і проводити на цій основі дослідження.Вибирати та використовувати потрібний науково-методичний, аналітичний інструментарій і сучасні інформаційні технології для управління економічною діяльністю.Уміти ставити завдання, моделювати та проводити комплексний економічний аналіз діяльності підприємств (установ, організацій) в умовах ризику та невизначеності.Обґрунтовувати управлінські рішення, що потребують застосування сучасних методів економіко-математичного моделювання та прогнозування.Розуміти та самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових і аналітичних текстів з економіки.Шукати, систематизувати, узагальнювати інформацію, формувати висновки та пропозиції з її аналізу, здійснювати комп’ютерне оброблення даних, забезпечувати підготовку та представлення аналітичних звітів.Визначати нові методи роботи з великими масивами даних, які використовують для вирішення актуальних економічних задач в усіх секторах економіки.Демонструвати навички застосування методів аналізу, моделювання, реінжинірингу в бізнес-процесах інформаційних систем, уміти застосовувати CASE- засоби під час їх проектування.Визначати та критично оцінювати стан і тенденції розвитку соціально-економічних систем і процесів.Обґрунтовувати й управляти інвестиційними та ІТ-проектами.Розробляти, упроваджувати та супроводжувати програмні продукти.Оцінювати результати власної роботи й відповідати за особистий професійний розвиток.Демонструвати навички самостійного опанування нових знань, використовуючи сучасні освітні й дослідницькі технології в царині економіки.Застосовувати інформаційні технології оброблення, зберігання та передавання даних для вирішення управлінських задач.Вибирати методи адаптації та напрями використання міжнародних стандартів і нормативів у професійній діяльності.Демонструвати навички спілкування в професійних колах іноземними мовами.Будувати структурно-логічні схеми механізмів управління елементами економічної системи, виділяти причиново-наслідкові зв’язки між ними. | |
Форма навчання |
Денна. |
|
Термін навчання |
3 роки 10 міс. |
|
Передумови навчання за ОПП |
Особи, які здобули повну загальну середню освіту та мають сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти з конкурсних предметів, передбачених Правилами прийому до Національного університету «Острозька академія». |
|
Загальний обсяг i структура освітньої програми |
Усього - 240 кредитів: - обов’язкові компоненти – 157 кредитів; - вибіркові компоненти – 65 кредитів; - практична підготовка – 18 кредитів. |
|
Код п/п |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів |
10.301 |
16 |
|
07.101 |
3 |
|
09.101 |
3 |
|
10.320 |
3 |
|
21.101 |
3 |
|
07.128 |
3 |
|
10.302 |
12 |
|
08.104 |
6 |
|
08.105 |
4 |
|
08.106 |
4 |
|
07.138 |
3 |
|
01.101 |
10 |
|
01.102 |
3 |
|
08.501 |
6 |
|
05.101 |
6 |
|
08.209 |
3 |
|
08.210 |
4 |
|
08.211 |
4 |
|
08.301 |
3 |
|
08.302 |
3,5 |
|
08.401 |
3,5 |
|
01.104 |
5 |
|
05.216 |
7 |
|
05.217 |
3 |
|
08.502 |
4 |
|
08.503 |
3 |
|
08.224 |
4 |
|
05.106 |
4 |
|
08.504 |
4 |
|
05.201 |
4 |
|
01.105 |
3 |
|
05.218 |
4 |
|
30.102 |
6 |
|
31.134 |
3 |
|
31.134 |
Практика навчальна з курсу Економіко-математичне моделювання |
3 |
31.105 |
6 |
|
31.105 |
6 |
|
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
175 |
|
Загальний обсяг вибіркових компонент: |
65 |
|
Загальний обсяг освітньої програми: |
240 |
Назва ОПП |
Економічна кібернетика |
|
Рівень вищої освіти |
Перший(бакалаврський) рівень вищої освіти |
|
Галузь знань: Спеціальність: Спеціалізація: |
05 Соціальні та поведінкові науки 051 Економіка «Економічна кібернетика» |
|
Мета освітньо-професійної програми |
Підготувати фахівців з економіки, здатних розробляти та реалізувати управлінські рішення з організації аналітичної діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, комп’ютерної техніки й інформаційних технологій; створювати програмне забезпечення, розробляти та супроводжувати ІТ-проекти. |
|
Орієнтація освітньої програми |
Спеціалізована освітньо-професійна програма, базована на сучасних положеннях і результатах наукових досліджень у царині економіко-математичного моделювання, управління складними економічними системами, програмування, проектування та розроблення інформаційних систем і систем захисту інформації, практиці застосування відповідних інструментів, що орієнтує на актуальні спеціалізації, у яких можлива подальша професійна кар’єра учасників освітнього процесу. |
|
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Спеціальна освіта в галузі економіки, яка передбачає фундаментальне вивчення та набуття практичних навичок і вмінь у царині управління складними економічними системами, системами штучного інтелекту, ІТ-проектами, моделювання та прогнозування соціально-економічних процесів, програмування, проектування та розроблення інформаційних систем, систем захисту інформації. Ключові слова: економіко-математичне моделювання, управління, прогнозування, інформаційні технології та системи, штучний інтелект. |
|
Програмні результати навчання |
Розуміти закономірності розвитку соціально-економічних процесів, сучасних інформаційних систем і технологій.Визначати, формулювати, аналізувати та синтезувати управлінські рішення шляхом декомпозиції їх на складники.Демонструвати навички пошуку інформації, аналізу різноманітних її джерел і проводити на цій основі дослідження.Вибирати та використовувати потрібний науково-методичний, аналітичний інструментарій та сучасні інформаційні технології для управління економічною діяльністю.Показувати вміння ставити завдання, моделювати та проводити комплексний економічний аналіз діяльності підприємств (установ, організацій) в умовах ризику та невизначеності.Обґрунтовувати управлінські рішення, що потребують застосування сучасних методів економіко-математичного моделювання та прогнозування.Розуміти та самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових та аналітичних текстів з економіки.Шукати, систематизувати, узагальнювати інформацію, формувати висновки та пропозиції з її аналізу, здійснювати комп’ютерне оброблення даних, забезпечувати підготовку та представлення аналітичних звітів.Визначати нові методи роботи з великими масивами даних, які використовують для вирішення актуальних економічних задач в усіх секторах економіки.Демонструвати навички застосування методів аналізу, моделювання, реінжинірингу в бізнес-процесах інформаційних систем, уміти застосовувати CASE- засоби під час їх проектування.Визначати та критично оцінювати стан і тенденції розвитку соціально-економічних систем і процесів.Обґрунтовувати й управляти інвестиційними та ІТ-проектами.Розробляти, упроваджувати та супроводжувати програмні продукти.Оцінювати результати власної роботи й відповідати за особистий професійний розвиток.Демонструвати навички самостійного опанування нових знань, використовуючи сучасні освітні та дослідницькі технології в царині економіки.Застосовувати інформаційні технології оброблення, зберігання та передавання даних для вирішення управлінських задач.Вибирати методи адаптації та напрями використання міжнародних стандартів і нормативів у професійній діяльності.Демонструвати навички спілкування в професійних колах іноземними мовами.Будувати структурно-логічні схеми механізмів управління елементами економічної системи, виділяти причиново-наслідкові зв’язки між ними. | |
Форма навчання |
Денна. |
|
Термін навчання |
3 роки 10 міс. |
|
Передумови навчання за ОПП |
Особи, які здобули повну загальну середню освіту та мають сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти з конкурсних предметів, передбачених Правилами прийому до Національного університету «Острозька академія». |
|
Загальний обсяг i структура освітньої програми |
Усього - 240 кредитів: - обов’язкові компоненти – 155 кредитів; - вибіркові компоненти – 67 кредитів; - практична підготовка – 18 кредитів. |
|
Код п/п |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів |
ОЗП 1 |
8 |
|
ОЗП 2 |
3 |
|
ОЗП 3 |
3 |
|
ОЗП 4 |
3 |
|
ОЗП 5 |
3 |
|
ОЗП 6 |
3 |
|
ОЗП 7 |
3 |
|
ОПП 1 |
9 |
|
ОПП 2 |
5 |
|
ОПП 3 |
4 |
|
ОПП 4 |
4 |
|
ОПП 5 |
4 |
|
ОПП 6 |
9 |
|
ОПП 7 |
3 |
|
ОПП 8 |
6 |
|
ОПП 9 |
6 |
|
ОПП 10 |
3 |
|
ОПП 11 |
4 |
|
ОПП 12 |
4 |
|
ОПП 13 |
3 |
|
ОПП 14 |
4 |
|
ОПП 15 |
4 |
|
ОПП 16 |
6 |
|
ОПП 17 |
6 |
|
ОПП 18 |
3 |
|
ОПП 19 |
3 |
|
ОПП 20 |
4 |
|
ОПП 21 |
3 |
|
ОПП 22 |
5 |
|
ОПП 23 |
5 |
|
ОПП 24 |
4 |
|
ОПП 25 |
4 |
|
ОПП 26 |
3 |
|
ОПП 27 |
5 |
|
ОПП 28 |
3 |
|
ОПП 29 |
3 |
|
ПН1 |
3 |
|
ПН2 |
3 |
|
ПВ1 |
6 |
|
ПВ2 |
6 |
|
ККЕ |
||
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
173 |
|
Загальний обсяг вибіркових компонент: |
67 |
|
Загальний обсяг освітньої програми: |
240 |