*

Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Осіння дебатна школа в Острозькій академії

20 September 2015

Студенти Острозької академії 19-20 вересня провели Осінню дебатну школу. Захід був спрямований на тих, хто хотів більше дізнатися про дебати та спробувати свої сили під час турніру в британському парламентському форматі.

«Я, чесно кажучи, не думала, що люди настільки зацікавляться дебатами. Я надзвичайно цьому рада і, сподіваємось, одразу після цієї школи, створимо дебатний клуб, який буде функціонувати щотижнево. У нас будуть невеличкі засідання, невеличкі тренінги, а також навчальні ігри. Крім того, звичайно ж, ми зможемо брати участь у всеукраїнських турнірах. Зважаючи на інтелектуальний рівень нашої молоді, нашого студентства, я вважаю, що все ж таки ми зможемо зайняти там і призові місця»,

 коментує організатор Осінньої дебатної школи Альона Поліщук.

Учасниками школи були спудеї Острозької академії, а тренери завітали із Вінницького та Рівненського відділень федерації дебатів України. Процес навчання проходив у два етапи. Перший — теоретичний, другий — практичний.

«Спочатку ми провели серію тренінгів з правил дебатів, з основ: хто які функції виконує. Потім тренінг з аргументації, контраргументації, тому що аргументи — це основна складова дебатів, а також була аналітика та аналіз всієї гри»,

розповіла голова Рівненського відділення Федерації дебатів України Анастасія Мокрик.

Потім для учасників провели турнір, який складався з трьох раундів та фіналу. Упродовж цих етапів студенти розглядали актуальні питання та практикувалися в доведенні певних точок зору, зокрема тих, які суперечили їх власним поглядам. Така ситуація склалася через те, що ці дебати були лише моделюванням справжніх, і основним завданням команди було довести конкретну тезу, незалежно від істинних переконань.

«Загалом, атмосфера дуже класна, тому що на цих дебатах ми багато що відкриваємо для себе, тобто це розширює твій кругозір, розширює твої знання, дає змогу висловити свою думку і довести її, навіть якщо вона суперечить власне твоїй підсвідомості, але ти маєш це довести і це, справді, дуже круто»,

 ділиться студентка спеціальності «Журналістика» Катерина Даценко.

Після завершення школи всі учасники отримали сертифікати, а переможці і топ-спікер — дипломи, медалі та пам’ятні подарунки.