Д 48.125.03 - педагогічна та вікова психологія
Спеціалізована вчена рада Д 48.125.03 за спеціальністю 19.00.07 — педагогічна та вікова психологія
Голова ради: Каламаж Руслана Володимирівна, доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психолого-педагогічних дисциплін, проректор з навчально-виховної роботи, Національний університет «Острозька академія», спеціальність 19.00.07 (педагогічна та вікова психологія).
Контактна інформація:
тел./факс: 03654- 2-29-49
e-mail: ruslana.kalamazh@oa.edu.ua
Заступник голови: Пасічник Ігор Демидович, ректор Національного університету «Острозька академія», доктор психологічних наук, професор кафедри психолого-педагогічних дисциплін, спеціальність 19.00.07 (педагогічна та вікова психологія).
Контактна інформація:
тел./факс: 03654- 2-29-49
e-mail: ihor.pasichnyk@oa.edu.ua
Вчений секретар: Ковальчук Інна В’ячеславівна, кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри індоєвропейських мов, Національний університет «Острозька академія», спеціальність 19.00.07 (педагогічна та вікова психологія).
Контактна інформація:
тел./факс: 03654- 2-29-49
e-mail: inna.kovalchuk@oa.edu.ua
ЗАСІДАННЯ РАДИ:
- 10 грудня 2020 р., 10:30 год., здобувач наукового ступеня доктора психологічних наук - МАТЛАСЕВИЧ Оксана Володимирівна, тема дисертації: «ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОЇ ПАРАДИГМИ УКРАЇНСЬКИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ XVI-XVIII СТОЛІТТЯ»,
- 11 грудня 2020 р., 10:30 год., здобувач наукового ступеня доктора психологічних наук - ЩЕРБАКОВА Олена Олександрівна, тема дисертації: «РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ АКАДЕМІЧНО ЗДІБНОГО УЧНЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ».
Щербакова Олена Олександрівна
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ АКАДЕМІЧНО ЗДІБНОГО УЧНЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ АКАДЕМІЧНО ЗДІБНОГО УЧНЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ (автореферат)
Матласевич Оксана Володимирівна
Ткачук Ольга Володимирівна
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ІЛЮЗІЇ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ВНЗ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ІЛЮЗІЇ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ВНЗ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (автореферат)
Журавльова Олена Вікторівна
ПСИХОЛОГІЯ ПРОКРАСТИНАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА
ПСИХОЛОГІЯ ПРОКРАСТИНАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА (автореферат)
Балашов Едуард Михайлович
МЕТАКОГНІТИВНИЙ МОНІТОРИНГ САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
МЕТАКОГНІТИВНИЙ МОНІТОРИНГ САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ (автореферат)
Карпенко Євген Володимирович
ПСИХОЛОГІЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ДИСКУРСІ ЖИТТЄЗДІЙСНЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
ПСИХОЛОГІЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ДИСКУРСІ ЖИТТЄЗДІЙСНЕННЯ ОСОБИСТОСТІ (автореферат)
Педоренко Валентина Миколаївна
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СУВЕРЕННИХ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
Хабірова Лариса Ігорівна
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНІЦІАТИВИ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ УЧБОВИХ ЗАДАЧ
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНІЦІАТИВИ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ УЧБОВИХ ЗАДАЧ (автореферат)
Кулеша Наталія Петрівна
ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСТАНТНИХ СІМЕЙ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Гандзілевська Галина Борисівна
ПСИХОЛОГІЯ ЖИТТЄВИХ СЦЕНАРІЇВ У АКМЕПЕРІОДІ УКРАЇНСЬКИХ ЕМІГРАНТІВ
ПСИХОЛОГІЯ ЖИТТЄВИХ СЦЕНАРІЇВ У АКМЕПЕРІОДІ УКРАЇНСЬКИХ ЕМІГРАНТІВ (автореферат)
Зошій Ірина Василівна
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ (автореферат)
Шестопал Іванна Анатоліївна
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ЖІНОК ЗРІЛОГО ВІКУ
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ЖІНОК ЗРІЛОГО ВІКУ (автореферат)
Гільман Анна Юріївна
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ САНОГЕННОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ САНОГЕННОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ (автореферат)
Чміль Наталія Сергіївна
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ СВЯЩЕННОСЛУЖИТЕЛІВ
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ СВЯЩЕННОСЛУЖИТЕЛІВ (автореферат)
Піонтковська Діана Володимирівна
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ (автореферат)
Довгалюк Тарас Анатолійович
ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ОПТИМІЗАЦІЇ МЕТАПАМ’ЯТІ В СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПРОАКТИВНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ
Августюк Марія Миколаївна
ІЛЮЗІЯ ЗНАННЯ В МЕТАКОГНІТИВНОМУ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ
ІЛЮЗІЯ ЗНАННЯ В МЕТАКОГНІТИВНОМУ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ (автореферат)
Юрчик Оксана Миколаївна
ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА ШКІЛЬНОГО НАСИЛЬСТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА ШКІЛЬНОГО НАСИЛЬСТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ (автореферат)
Колтунович Тетяна Анатоліївна
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ КОРЕКЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ВИХОВАТЕЛІВ ДИТЯЧИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Стельмах Оксана Вячеславівна
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ МАЙБУТНІХ РЯТІВНИКІВ
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ МАЙБУТНІХ РЯТІВНИКІВ (автореферат)
Волошина Вікторія Олександрівна
Вплив інтерференції на метапам'яттєві судження студентів
Вплив інтерференції на метапам'яттєві судження студентів (автореферат)