Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про академічну доброчесність говорили в Острозькій академії

29.05.2023

У межах «Днів якості НаУОА» 29 травня відбулася онлайн-асамблея «Академічна доброчесність: позитивний досвід та проблеми імплементації політик у ЗВО». Національний університет «Острозька академія» є одним із організаторів заходу.

Дмитро Шевчук, доктор філософських наук, професор, проректор із науково-педагогічної роботи НаУОА виступив із вітальним словом:

«Вітаю вас із найстарішого й водночас наймолодшого закладу вищої освіти в Україні – Острозької академії. Дякую всім організаторам, колегам з інших університетів. Говорячи сьогодні про академічну доброчесність, якість освіти, ми думаємо про майбутнє і те, якими повинні бути наші університети після перемоги України».

Серед спікерок онлайн-асамблеї – Оксана Залюбівська, завідувачка сектору розвитку персоналу та практик академічної доброчесності ЦЗЯО Вінницького національного технічного університету; Юлія Шулик, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту; Ольга Гуренко, докторка педагогічних наук, професорка Бердянського державного педагогічного університету; Олена Слободянюк, кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу дослідницької діяльності університетів ІВО НАПН України.

Спікерки представили такі доповіді:

  • модель забезпечення академічної доброчесності в освітньому середовищі Вінницького національного технічного університету (Оксана Залюбівська);
  • якісне оцінювання як чинник формування академічної доброчесності здобувачів вищої освіти (Юлія Шулик);
  • імплементація політики академічної доброчесності в умовах дистанційного навчання: кейс Бердянського державного педагогічного університету (Ольга Гуренко);
  • дослідницька доброчесність – ціннісна парадигма Європейського дослідницького простору (Олена Слободянюк).

«Об’єктивне оцінювання мотивує студентів вчитись. Якісне оцінювання врегульовує роботу викладача й відображає отримані результати навчання студентів»,

зазначила Юлія Шулик.

Зокрема пані Юлія розповіла про те, як забезпечити якісний процес оцінювання результатів навчання і сформувати політику оцінювання освітніх досягнень здобувачів освіти у ЗВО.

Голова Комісії з питань якості освіти, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Марія Матвійчук підсумувала:

«Якісна вища освіта в Україні – це наш освітній фронт, який ми маємо тримати гідно. Тому сьогоднішнє обговорення актуальних питань якісного оцінювання та дотримання академічної доброчесності є архіважливим і воно дало змогу обмінятися досвідом, поділитися кращими практиками забезпечення цих процесів. Також ми обговорили питання ШІ в освітньому процесі, що зумовлює потребу вчасного реагування ЗВО на його використання, а не зловживання».