Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічний фронт: в Острозькій академії проходять навчання для психологів про надання екстреної психологічної допомоги

04.03.2022

4 березня відбулася зустріч з ізраїльським психотерапевтом, координатором психіатричної служби в Медичному Центрі Бней Ціон (Хайфа, Ізраїль) Алексом Маляром на тему «Гостра реакція на стрес. Перша психологічна допомога». Під час лекції спікер розповів про поняття посттравматичного стресового розладу, його види, а також, як надати першу допомогу постраждалим.

Алекс Маляр має 30-річний досвід роботи у сфері душевного здоров’я. Він є керівником відділу з надання екстреної допомоги постраждалим від шоку під час бойових діях, терактів і катастроф; експертом Ізраїльської Коаліції з травми ITC, співробітником Громадського Центру з профілактики стресу CSPC в Кир’ят-Шмона; організатором й учасником численних міжнародних психологічних освітніх проектів під патронажем Ради Європи, Ізраїльської Коаліції з травми ITC, благодійного фонду Помпіду, Міжнародних єврейських благодійних організацій JDC, зокрема в Україні з 2014 року до сьогодні.

Модерували захід Галина Гандзілевська, професорка, докторка психологічних наук, а також Єлизавета Тимощук, викладачка кафедри психології та педагогіки НаУОА.

«Алекс Маляр має потужний досвід і конкретні протоколи роботи у вирішенні різних проблем, які сьогодні є надзвичайно важливими. Він одразу відгукнувся на моє прохання поділитися знаннями з нашими викладачами-психологами і студентами, які готові виконувати свою професійну місію під час війни. Вірю, що наше спілкування продовжиться, бо зараз дуже важливо об’єднатися в міжнародну психологічну спільноту, щоб разом долати виклики сьогодення, йти до позитивного миру, що передбачає запобігання насиллю»,

сказала Галина Гандзілевська.

Алекс Маляр каже, що разом з Ізраїльською Коаліцією з травми ITC проводив різні навчальні семінари, щоб допомогти українським колегам застосовувати концепцію посттравматичних реакцій і правильно надавати допомогу під час розвитку ПТСР:

«Ми говорили про психосоціальну реабілітацію людей, які пережили психотравму, працювали із внутрішньо переміщеними особами, вимушеними залишати свої місця проживання в Криму й на Донбасі. Також, отримали запит наших колег із ГО «Української Асоціації фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій», де розповідали як потрібно працювати із сім’ями постраждалих. Ми маємо досвід щодо усунення наслідків гострих проявів психотравмуючих подій, лікування посттравматичних розладів: гострих, хронічних, комплексних тощо».

Алекс Маляр додав, що найголовніше не стигматизувати постраждалих або людей, які повертаються з місць, де були психотравмуючі події. Це стосується й тих, у кого проявляються певні симптоми. Тобто, за словами ізраїльського психотерапевта, не можна вважати їх людьми із психічними розладами, як, наприклад, часто й несправедливо звинувачують бійців АТО.

До слова, зустрічі із Алексом Маляром в Острозькій академії відбуватимуться й надалі.

 

Читайте також: