30 травня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція на тему «Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача та оцінка їх ефективності». Спікерка – заступниця директора управління маркетингу ТОВ «Київський БКК» Ірина Ковшова.
Модерувала зустріч докторка філософії за спеціальністю 051 Економіка, старша викладачка кафедри менеджменту та маркетингу Наталя Данилюк.
«Сьогоднішня зустріч надзвичайно цікава й корисна в контексті формування у здобувачів вищої освіти основних фахових компетентностей. Щиро дякую пані Ірині за професійний підхід до викладу навчального матеріалу й можливість отримати цінний досвід із реального професійного середовища»,
Під час заходу спікерка разом зі студентами дослідили, як правильно обрані інструменти можуть не просто продавати товар, а формувати емоції і звички споживачів.
«Неймовірна зустріч зі студентами, під час якої ми поринули у світ сучасного маркетингу на прикладі ТОВ «Київський БКК». Радію, що маю змогу ділитися досвідом із майбутніми драйверами ринку й архітекторами брендів нового покоління! Бажаю вам масштабно мислити, експериментувати й креативити максимально»,