Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася зустріч із заступницею директора управління маркетингу ТОВ «Київський БКК» Іриною Ковшовою

30 травня 2025 р.

30 травня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція на тему «Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача та оцінка їх ефективності». Спікерка – заступниця директора управління маркетингу ТОВ «Київський БКК» Ірина Ковшова.

Модерувала зустріч докторка філософії за спеціальністю 051 Економіка, старша викладачка кафедри менеджменту та маркетингу Наталя Данилюк.

«Сьогоднішня зустріч надзвичайно цікава й корисна в контексті формування у здобувачів вищої освіти основних фахових компетентностей. Щиро дякую пані Ірині за професійний підхід до викладу навчального матеріалу й можливість отримати цінний досвід із реального професійного середовища»,

зазначила Наталя Данилюк.

Під час заходу спікерка разом зі студентами дослідили, як правильно обрані інструменти можуть не просто продавати товар, а формувати емоції і звички споживачів.

«Неймовірна зустріч зі студентами, під час якої ми поринули у світ сучасного маркетингу на прикладі ТОВ «Київський БКК». Радію, що маю змогу ділитися досвідом із майбутніми драйверами ринку й архітекторами брендів нового покоління! Бажаю вам масштабно мислити, експериментувати й креативити максимально»,

наголосила Ірина Ковшова.