Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Літній табір «Грайливий вулик» для дітей в Острозькій академії

30 червня 2025 р.

Упродовж 16–27 червня у стінах Національного університету «Острозька академія» успішно діяв табір «Грайливий вулик» для дітей молодшого шкільного віку, який організувала кафедра педагогіки та методики початкового навчання навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту.

Такий формат взаємодії з дітьми вже другий рік поспіль реалізовують студенти освітньо-професійної програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» у межах проходження педагогічної (організаційно-просвітницької) практики.

Кандидатка педагогічних наук, завідувачка кафедри педагогіки та методики початкового навчання Зоя Столяр зазначила, що ідея започаткування табору виникла як спроба створити базу для проходження педагогічної практики у стінах університету. 

«Наш табір «Грайливий вулик» став справжнім простором для творчої реалізації знань майбутніх учителів початкових класів, здобутих під час вивчення навчальних дисциплін, для набуття цінного досвіду взаємодії з молодшими школярами, а також організування яскравого, пізнавального та корисного дозвілля для дітей»,

додала Зоя Столяр.

Керівниця практики Христина Карповець зауважила, що це її перша безпосередня участь в організації таборової практики, ще й додатково ускладненої сучасними українськими викликами. 

«Я люблю дітей і переважно знаходжу з ними спільну мову, однак досвід нової справи завжди змушує хвилюватися. Організувати дитячий табір неймовірно цікаво й захопливо, але без перебільшень відповідально й клопітно. Важливо подбати про фізичну та ментальну безпеку дітей і студентів-практикантів, створити цікаве, а тому швидкозмінюване й насичене дозвілля для сучасних молодших школярів. Треба продумати найтонші нюанси від харчування й до того, як пробратися крізь тенета дитячої психіки, коли «пластилін не того кольору», «забули вдома вишиванку» чи взагалі «життя несправедливе»,

поділилася Христина Карповець.

Упродовж двох тижнів студенти провели для дітей різноманітні заходи й запропонували активності, що передбачали групову роботу, залучення дослідницьких здібностей молодших школярів, розвиток їхніх естетичних смаків, сприяли створенню позитивної атмосфери в колективах різновікових груп, а також фізичну активність. Діти мали змогу весело, пізнавально, творчо й рухливо проводити час разом із майбутніми педагогами, студентами спеціальності «Початкова освіта».