Упродовж 16–27 червня у стінах Національного університету «Острозька академія» успішно діяв табір «Грайливий вулик» для дітей молодшого шкільного віку, який організувала кафедра педагогіки та методики початкового навчання навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту.
Такий формат взаємодії з дітьми вже другий рік поспіль реалізовують студенти освітньо-професійної програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» у межах проходження педагогічної (організаційно-просвітницької) практики.
Кандидатка педагогічних наук, завідувачка кафедри педагогіки та методики початкового навчання Зоя Столяр зазначила, що ідея започаткування табору виникла як спроба створити базу для проходження педагогічної практики у стінах університету.
«Наш табір «Грайливий вулик» став справжнім простором для творчої реалізації знань майбутніх учителів початкових класів, здобутих під час вивчення навчальних дисциплін, для набуття цінного досвіду взаємодії з молодшими школярами, а також організування яскравого, пізнавального та корисного дозвілля для дітей»,
Керівниця практики Христина Карповець зауважила, що це її перша безпосередня участь в організації таборової практики, ще й додатково ускладненої сучасними українськими викликами.
«Я люблю дітей і переважно знаходжу з ними спільну мову, однак досвід нової справи завжди змушує хвилюватися. Організувати дитячий табір неймовірно цікаво й захопливо, але без перебільшень відповідально й клопітно. Важливо подбати про фізичну та ментальну безпеку дітей і студентів-практикантів, створити цікаве, а тому швидкозмінюване й насичене дозвілля для сучасних молодших школярів. Треба продумати найтонші нюанси від харчування й до того, як пробратися крізь тенета дитячої психіки, коли «пластилін не того кольору», «забули вдома вишиванку» чи взагалі «життя несправедливе»,
Упродовж двох тижнів студенти провели для дітей різноманітні заходи й запропонували активності, що передбачали групову роботу, залучення дослідницьких здібностей молодших школярів, розвиток їхніх естетичних смаків, сприяли створенню позитивної атмосфери в колективах різновікових груп, а також фізичну активність. Діти мали змогу весело, пізнавально, творчо й рухливо проводити час разом із майбутніми педагогами, студентами спеціальності «Початкова освіта».