Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про роботу із симптомом у гештальт-терапевтичному підході розповіла Олена Ратінська

17 квітня 2025 р.

17 квітня в межах навчальної дисципліни «Психодрама» для студентів 4-го курсу спеціальності «Психологія» Національного університету «Острозька академія» відбувся воркшоп про роботу із симптомом у гештальт-терапевтичному підході. Лекторкою дисципліни й організаторкою воркшопу є докторка психологічних наук, професорка кафедри психології НаУОА Галина Гандзілевська.

Спікерка – психологиня Олена Ратінська, яка займається практикою із 2004 р.; голова дитячого напряму Київського Гештальт Університету і Школи гуманістичної психології та психотерапії «Humanity» із 2008 р.; тренерка, супервізорка, супервізорка ГО «Дівчата» з квітня 2022 р.

Під час заходу Олена Ратінська розповіла про психосоматику, дослідження хвороби, психосоматичний симптом у дитячій психології, можливості інтеграції різних методів, зокрема психодрами й гештальт-терапії тощо.

«Будь-який симптом у гештальт-терапії – це спосіб творчого пристосування, спосіб життя, коли людина постійно намагається задовольнити свою певну потребу»,

наголосила Олена Ратінська.

Також студенти мали можливість на практиці застосувати методику роботи із симптомом із погляду гештальт-терапії.

Враженнями від воркшопу поділилася студентка 4-го курсу Уляна Дзюба:

«Дуже цінно почути інформацію про гештальт-терапію від фахівчині. Вправа на емоції була цікавою та багатою на аналіз. Крім того, нам справді важливо поглянути на свої проблеми зі сторони потреб, які вони закривають. Тепер маємо багато над чим роздумувати».