Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся вебінар «London calling – you replying: покрокова інструкція до британського звучання»

07 жовтня 2025 р.

6 жовтня в навчально-науковому інституті лінгвістики Національного університету «Острозька академія» відбулася зустріч із випускницею інституту лінгвістики Іриною Максимчук. Спікерка провела вебінар на тему «London calling – you replying: покрокова інструкція до британського звучання» для здобувачів освіти 1 та 2 курсів ННІЛ. Захід організувала кафедра англійської мови та літератури.

Під час зустрічі студенти не лише занурилися у світ англійської фонетики, дізналися про основні відмінності у вимові, інтонації та ритмі мовлення, але й отримали унікальну можливість опрацювати тонкощі британської вимови, порівняти українське та британське звучання.

Ірина Максимчук провела низку пізнавальних інтерактивних вправ, які дозволили кожному учаснику практикувати британську вимову, дослідити її особливості та порівняти з власними мовленнєвими звичками. Особливу увагу спікерка приділила нестандартним завданням, під час яких студенти переглядали відеоролики без звукового супроводу й намагалися ідентифікувати мову спікера винятково з візуальними підказками (мімікою та артикуляцією).

Наприкінці зустрічі студенти поділилися своїми враженнями, поставили запитання пані Ірині й разом обговорили найцікавіші моменти вебінару.