Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії говорили про бібліотечно-інформаційне обслуговування, пріоритети формування книжкових фондів й електронних ресурсів

22.04.2024

22 квітня в Науковій бібліотеці Національного університету “Острозька академія” відбулася зустріч з академічною спільнотою НаУОА на тему “Бібліотечно-інформаційне обслуговування та пріоритети формування книжкових фондів й електронних ресурсів”.

Спікер заходу - завідувач сектору абонементів відділу обслуговування та збереження фондів Михайло Поток.

Із вітальним словом до присутніх звернулася директорка Наукової бібліотеки Галина Цеп’юк:

“Однією з головних ролей бібліотеки є вдосконалення бібліотечних послуг, запровадження нових і їх популяризація. Сьогоднішній семінар є результатом опитування викладачів і студентів, що дасть нам змогу реалізувати запити й побажання користувачів. Ми вдячні всім, хто взяв участь в опитуванні й семінарі та чекаємо на подальшу співпрацю”

Напередодні семінару було проведено опитування щодо послуг і сервісів бібліотеки, яке складалося із запитань про діяльність і функціональність закладу, пропозицій і скарг.

Михайло Поток зазначив, що загалом участь в опитуванні взяли 134 респонденти, серед яких викладачі і студенти бакалаврського та магістерського рівнів.

Він додав, що основними мотивами звертання до бібліотеки є отримання необхідної інформації й поглиблення знань.

Учасники опитування вказали на те, що вони використовують послуги бібліотеки переважно для навчальних цілей, а також для самоосвіти.

Крім цього, спікер розповів про те, якими сервісами й формами бібліотечно-інформаційних ресурсів найчастіше користуються учасники опитування.

Щодо консультацій бібліотекарів, було відзначено, що 97,7% користувачів вважають їх корисними й готовими допомогти в пошуку інформації.

Загальна оцінка роботи бібліотеки була переважно позитивною, але були висловлені деякі пропозиції щодо покращення послуг і зручностей для користувачів.