Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії продовжується викладання навчального курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід»

13.02.2024

13 лютого в межах грантового проєкту Вишеградського фонду «Резилієнтний підхід у підготовці майбутніх вчителів в Україні та країнах Вишеградської четвірки» в Національному університеті «Острозька академія» викладання навчального курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід» розпочали польські лектори.

Спікеркою лекції була dr hab., prof. Barbara Loranc, викладачка інституту неофілології Університету в Бєльсько-Бяла (Республіка Польща). Лекторка презентувала тему «Резилієнс в освіті». 

«Вітаю учасників нашої лекції, які відбуваються під час навчальної дисципліни «Резилієнс в освіті». Студенти Острозької академії вже прослухали українських і словацьких спікерів, зараз продовжуються лекції чеських колег. Сьогодні до нас приєднуються спікери з польського Університету в Бєльсько-Бяла, зокрема Барбара Лоранс»,

зазначила докторка психологічних наук, професорка кафедри психології НаУОА, керівниця проєкту зі сторони Острозької академії Галина Гандзілевська.

Враженнями поділилися студентка 4-го курсу спеціальності «Початкова освіта» Ірина Оніщук, а також студентки 2-го курсу Ольга Іванюк і Марина Король.

«Лекції на тему «Резилієнс в освіті» – це актуальний напрям, який дає змогу розвинути свої вміння й навички, а також подбати про власне благополуччя. Лектори дуже цікаво розповідають, відчувається тепла атмосфера затишку й розвитку»,

наголосила Ірина Оніщук.

«Резильєнтність справді важливе й корисне вміння для кожної людини, а особливо – вчителя, тому мені було неймовірно цікаво слухати іноземних лекторок і випробувати запропоновані ними медитативні (і не лише) техніки. Упевнена, що цей досвід й отримані методики дадуть свої плоди у моїй майбутній професійній діяльності»,

зауважила Ольга Іванюк.

«Лекції про резильєнс, які зараз відвідую, дуже пізнавальні й цікаві. Я дізнались багато чого корисного для себе як майбутньої вчительки!»

Марина Король.