Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася лекція «Усе, що варто знати про залежність»

03.04.2024

3 квітня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція на тему «Усе, що варто знати про залежність». Спікер – практичний психолог, керівник Психологічної служби НаУОА, викладач кафедри психології Вадим Любомирський.

«В Острозькій академії здоровий спосіб життя популяризується ще з першого дня її заснування. Це завжди важливо й актуально, особливо в умовах сьогодення. Загалом метою університетського виховання в нашому закладі є формування та розвиток високоосвіченої, національно-свідомої, патріотично налаштованої, високоморальної особистості, зорієнтованої саме на здоровий спосіб життя, фізичний і духовний розвиток»,

зауважила проректорка з навчально-виховної роботи Острозької академії, докторка психологічних наук, професорка Руслана Каламаж.

Вадим Любомирський зазначив, що в Україні досі триває війна, але на жаль, не всі володіють достатніми знаннями про те, що відбувається навколо:

«Унаслідок цього люди починають частіше вживати різного роду психоактивні речовини, зокрема алкоголь, наркотики тощо. Тобто вони не знаходять можливості адаптуватися і в такий спосіб намагаються втекти від реальності. Зараз важливо говорити про такі теми, адже з перспективи вікової психології підлітковий і юнацький вік виділяються науковцями найбільш визначними в контексті того, який формат життя людина обирає собі надалі, які стратегії боротьби зі стресом використовує. Тому нам необхідно сформувати психологічно здорову, адаптивну, сильну націю».

Під час зустрічі пан Вадим розповів про сутність явищ наркоманії та наркотизації, фактори наркотизації молоді (особистість, сім’я, однолітки, суспільство, ЗВО), етапи формування наркотичної залежності, загальні наслідки вживання наркотиків, стадії зміни поведінки.

Також студентка 3-го курсу Навчально-наукового інституту права ім. І. Малиновського Марта Хрін закцентувала увагу на юридичній відповідальності за адиктивну поведінку. 

«У наш час неможливо переоцінити важливість таких лекцій. Тема адиктивної поведінки, у якій розглядається вживання наркотиків, алкоголю й паління з точки зору юридичної відповідальності, є актуальною, особливо серед студентського оточення. Важливо розуміти, коли ваші дії стають неправомірними й бути готовими нести за них юридичну відповідальність»,

зауважила Марта Хрін.

Враженнями поділилася студентка 1-го курсу спеціальності 053 Психологія Ірина Виноградова:

«Такі зустрічі дуже важливі, оскільки не всі студенти розуміють вплив залежностей на їхнє життя. Спікери доступно розповіли матеріал, їх було приємно слухати. Із нетерпінням очікую на подібні лекції».