Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся тренінг про інтерактивні методики викладання громадянської освіти

19.12.2023

19 грудня на базі Національного університету «Острозька академія» для викладачів і викладачок відбувся тренінг «Інтерактивні методики викладання громадянської освіти». Захід проводився за сприяння Острозької академії й за підтримки Хабу громадянської освіти IFES та IFES Ukraine.

Тренерки заходу – Марія Цип’ящук, викладачка кафедри теорії та історії держави і права Національного університету «Острозька академія», а також Наталія Олійник, кандидатка політичних наук, доцентка кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Львівської медичної академії імені Андрея Крупинського.

«Для мене особисто це був дуже цінний досвід. Надзвичайно приємно працювати з колежанками й колегами з різних спеціальностей, які мають різні погляди на певні явища. Я вдячна їм за активність, доброзичливість і змістовні й цікаві дискусії. Сподіваюся, що їм це стане в нагоді під час їхнього викладання. Також було дуже приємно працювати в тандемі з пані Наталею Олійник»,

зауважила Марія Цип’ящук.

Під час заходу тренерки поділилися досвідом інтерактивного викладання, а також тим, як його застосовувати так, щоб одночасно будувати й формувати знання, навички і ставлення. Разом з учасниками й учасницями спікерки апробували цікаві й дієві методи навчання для здобувачів вищої освіти.

«Під час тренінгу ми розповіли загалом про громадянську освіту, важливість інтерактивного елементу в цій освіті й про курс «Демократія: від теорії до практики». Інтерактивні методики сьогодні є дуже актуальними й корисними, бо дають можливість студентам краще опрацювати матеріал, зрозуміти його в цікавішій, доступнішій формі, а також дозволяють формувати довірливу, партнерську атмосферу в групі й між викладачем і студентами. Це дозволяє студентам розкритися, вільно дискутувати, вміти висловлювати й аргументувати свою думку, працювати в команді, критично мислити»,

зазначила Наталія Олійник.

Враженнями від участі в тренінгу поділилися Андрій Смирнов, доктор історичних наук, професор кафедри історії ім. проф. М. П. Ковальського, Юлія Харчук, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту, а також Галина Цеп'юк, директорка Наукової бібліотеки НаУОА.

«Участь у тренінгу дозволила познайомитися з новими інтерактивними методиками викладання громадянської освіти й інших дисциплін, підвищити кваліфікацію викладача і вдосконалити м'які навички»,

зазначив Андрій Смирнов.

«Щиро дякую колегам за цікавий, практичний і корисний тренінг, таку надзвичайно важливу очну комунікацію й обмін досвідом. Обов'язково адаптую запропоновані сьогодні інтерактивні методики викладання здобувачам під час вивчення навчальних дисциплін «Антикризове управління підприємством» і «Стратегічний управлінський облік». Дякую ЗСУ за можливість навчатися й навчати. Разом наближаємо перемогу на освітньому фронті»,

додала Юлія Харчук.

«Представлені тренерками інтерактивні методики викладання громадянської освіти – це дієві методики для організації навчання. Під час тренінгу нам запропонували ефективні практичні вправи з громадянської освіти, які розвивають критичне мислення, дають можливість аналізувати ситуацію і її процеси. Планую ці методики використати під час читання курсу «Бібліотечна справа», а також в організації патріотично-виховних заходів, ініціатив для студентів. Адже бібліотека є важливим інформаційним центром освіти, що сприяє розвитку компетентностей громадян»,

підсумувала Галина Цеп’юк.