Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Проректор Острозької академії пройшов стажування в Executive Leadership Academy Університету Берклі

19.07.2023

Упродовж 10-18 липня проректор з науково-педагогічної роботи Дмитро Шевчук став одним із п’яти лідерів української вищої освіти, яких відібрали для участі в програмі Executive Leadership Academy (ELA), організованій Центром дослідження освіти Університету Берклі.

Програма ELA призначена для осіб, які обіймають адміністративні посади у вищій освіті й мають бажання розвивати свої навички академічного лідерства. До реалізації програми залучені понад 25 керівників вищої освіти, які мають успішний досвід управління університетами. 

Сесії в межах цієї програми зосереджені на 26 навичках управлінського лідерства, які є важливими для роботи в ролі успішних адміністраторів вищої освіти. Тематика семінарів стосувалася змін у вищій освіті, диверсифікації джерел фінансування, врахування в освітніх програмах мультикультурних компетентностей, управління ризиками, налагодження відносин із стейкхолдерами, фандрайзингу тощо. 

Executive Leadership Academy спрямована на те, щоб підготувати лідерів до оцінки мультикультурної та глобальної динаміки вищої освіти, сприяючи розвитку основних навичок критичного мислення, лідерства і стратегічного планування.

«Надзвичайно вдячний американським колегам з Університету Берклі за підтримку України в цей нелегкий час; за те, що вони знайшли можливість і ресурси для навчання представників української вищої освіти. Навчання на програмі було дуже інтенсивним і дало можливість познайомитися з кращими практиками й політиками щодо управління університетами, які розроблені і впроваджені в американській вищій освіті. До викладання на цій програмі були залучені колишні й нинішні управлінці університетів (президенти, проректори, канцлери тощо), які поділилися своїм досвідом успішної реалізації управлінських й освітніх проєктів, а також дали рекомендації для розвитку лідерських якостей»,

зазначив Дмитро Шевчук.