Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про цифрову грамотність розповіла Ганна Шліхта

11.12.2023

11 грудня в Національному університеті «Острозька академія» в межах навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося перше заняття викладачів за програмою навчального модуля «Цифрова грамотність: сучасні технології та інструменти онлайн-навчання».

Спікерка: Ганна Шліхта, кандидатка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Рівненського державного гуманітарного університету. Модерувала захід завідувачка кафедри педагогіки та методики початкового навчання НаУОА, кандидатка педагогічних наук, доцентка Зоя Столяр.

«Сьогодні в нас відбудеться лекція, у якій буде розкрито концептуальні засади цифрової грамотності. Спікерка, пані Ганна, ознайомить із базовими поняттями, які необхідні нам у професійній діяльності як науково-педагогічним працівникам, організаторам, модераторам освітнього процесу»,

зазначила Зоя Столяр.

Ганна Шліхта презентувала тему «Цифрова грамотність: сучасні технології та інструменти онлайн-навчання». Зокрема спікерка розповіла про дослідження цифрової грамотності в Україні, цифрову компетентність сучасного вчителя, зміст інформаційної компетентності педагога, складові цифрової компетентності тощо.

«Цифрова компетентність – це впевнене, критичне, безпечне, відповідальне використання і взаємодія з інформаційно-комунікаційними технологіями для навчання, роботи й участі в суспільному житті»,

підсумувала Ганна Шліхта.