Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Представники Острозької академії отримали сертифікати за участь у проєкті «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти»

30.06.2022

Національний університет «Острозька академія» з початку свого заснування проводить антикорупційну діяльність у сфері вищої освіти. Зокрема упродовж 2020-2022 років для посилення академічної культури й популяризації академічної доброчесності Острозька академія взяла участь в активній фазі проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ».

Проєкт заснований на співпраці між Американськими Радами з міжнародної освіти за підтримки Посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Учасниками проєкту від Острозької академії стали: Руслана Каламаж, докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи; Юлія Шулик, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти НаУОА; Богдан Михальчук, уповноважений з антикорупційної діяльності НаУОА

Руслана Каламаж зазначила:

«З практичних результатів участі це те, що двічі, за запропонованою Американськими радами методикою, ми проводили опитування викладачів і студентів щодо стану академічної доброчесності в університеті. Нас навчали правильно здійснювати інтерпретацію отриманих результатів, які презентуємо для колективу. Також намагаємося ділитися отриманими знаннями з нашими викладачами, тьюторами. Зокрема нещодавно під час тижня якості ми провели онлайн-зустріч із викладацьким складом про найкращі світові практики забезпечення академічної доброчесності». 

Руслана Каламаж додала, що з перших днів становлення Острозької академії питання академічної доброчесності й некорумпованості було серед основних принципів діяльності університету. За словами Руслани Каламаж, участь у цьому проєкті є дуже корисною, сприяє подальшому розвитку й практичному втіленню основних засад та норм академічної доброчесності.

Богдан Михальчук підсумував:

«Цей проєкт є можливістю системно проаналізувати підхід до академічної доброчесності й інструменти для спільної взаємодії. Цінно було почути досвід закордонних університетів про впровадження політик доброчесності на різних рівнях. Переконаний, що отримані результати допоможуть покращити внутрішні політики, зокрема й антикорупційні практики ЗВО».

Це свідчить про те, що університетська політика Острозької академії спрямована на забезпечення якісної й прозорої вищої освіти.