Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся вебінар «Сучасний стан та перспективи здійснення профорієнтаційної роботи»

29.12.2022

28 грудня в Національному університеті «Острозька академія» відбувся онлайн-вебінар «Сучасний стан та перспективи здійснення профорієнтаційної роботи».

Вебінар складався з трьох частин. Спочатку керівник психологічної служби НаУОА, практичний психолог Вадим Любомирський розповів про психологічну адаптацію першокурсників. Спікер зауважив, що під час війни психологічна підтримка відіграє значну роль і допомагає студентам якомога швидше адаптуватися до нових умов навчання, проживання, налагоджувати соціальні зв’язки. 

Руслана Каламаж, докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи НаУОА зазначила, що в Острозькій академії існує давня практика турбуватися про ефективний і безпечний у психологічному плані період адаптації першокурсників:

«Наша психологічна служба, тьютори, студентське братство завжди пропонували цілу низку заходів, щоб студенти першого курсу відчували себе в університеті як члени великої, дружньої родини, де існує підтримка, взаємодопомога, мотивація до саморозвитку. І в умовах війни ми розуміємо, що така практика повинна розвиватися з огляду на вимоги й виклики сьогодення».

Також помічниця ректора з освітнього менеджменту, відповідальна секретарка приймальної комісії Юлія Харчук закцентувала увагу на результатах моніторингів ефективності різних форм профорієнтаційної роботи й особливостях Вступної кампанії 2023 року відповідно до Проєкту Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2023 році.

«Комунікація з абітурієнтами 2023 року вже активно здійснюється. Нам надзвичайно важливо обрати ефективні й дієві, необхідні й цікаві напрямки взаємодії із вступниками 2023 року. Дякую колегам за співпрацю й бажання допомогти абітурієнтам правильно визначитися зі спеціальністю/освітньою програмою й успішно вступити до омріяного ЗВО. Разом наближаємо перемогу на освітньому фронті, допомагаємо вступникам 2023 обрати освітню програму й НаУОА розумом і серцем! Беручи до уваги всі виклики й особливості Вступної кампанії 2023, докладаємо максимум зусиль для якісної інформаційної підтримки, щоб вступ наших абітурієнтів був успішним!»,

зазначила Юлія Харчук.

Руслана Каламаж наголосила, що презентація результатів опитування щодо психологічного самопочуття студентів НаУОА дає змогу побачити своєрідний груповий психологічний портрет першокурсників, зрозуміти, що їх турбує, а що надає підтримки й резильєнтності. 

«Ці результати можемо використовувати для налагодження якісної, підтримуючої комунікації з нашими здобувачами освіти, сприяти їхній мотивації до навчання у складних умовах і самореалізації»,

додала Руслана Каламаж.

Наприкінці зустрічі керівниця Консультаційного центру для абітурієнтів, керівниця профорієнтаційного корпусу НаУОА Софія Лозюк презентувала пріоритетні спеціальності старшокласників 2022-2023 навчального року.

«Дуже рада зустрічі з колегами і спільному обговоренню перебігу профорієнтаційної роботи в нашому університеті. Насправді дуже важливо ділитися думками й висловлювати власні позиції щодо розвитку роботи з абітурієнтами, це покращує роботу університету загалом. Удячна всім, хто долучився!»,

підсумувала Софія Лозюк.

Завідувачка кафедри міжнародних відносин, докторка політичних наук, професорка Тетяна Сидорук поділилася враженнями від вебінару:

«Вебінар сприяв налагодженню спільної і скоординованої діяльності різних структурних підрозділів університету щодо профорієнтаційної діяльності серед молоді в умовах воєнного часу. Ефективна робота з абітурієнтами – запорука успішного майбутнього нашого навчального закладу. Такі заходи сприяють підвищенню системності й ефективності командної роботи усіх ланок університету, яка з'єднує сферу наших освітніх послуг із їх потенційними здобувачами й ринком праці».

«І результати опитування, які оприлюднив Вадим Любомирський, і анкетування, яке проводив профорієнтаційний корпус, важливі для того, щоби зрозуміти, з ким ми маємо справу зараз і кого доведеться навчати в майбутньому, адже освітні запити сучасної молоді доволі специфічні. Теперішнє студентство потребує більше психологічної підтримки, бо пандемія і війна змусили багато чого переосмислити. Окрім того, дуже важливо, щоб Міністерство освіти і науки зважало на українські реалії, готуючи умови вступної кампанії-2023. Зараз головна мета – зберегти освічену молодь в Україні, а не змусити її виїжджати за кордон шукати долю в закордонних вишах»,

підсумував завідувач кафедри української мови і літератури, кандидат філологічних наук, доцент Віталій Максимчук.