Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічний фронт: відбулася супервізійна зустріч з Алексом Маляром

27.05.2022

27 травня відбулася дев’ята зустріч з ізраїльським психотерапевтом, координатором психіатричної служби в Медичному Центрі Бней Ціон (Хайфа, Ізраїль) Алексом Маляром на тему «Актуальні питання психологічної безпеки в умовах воєнного стану».

Модерувала захід Галина Гандзілевська, професорка, докторка психологічних наук.

«На сьогодні, у час тотального виснаження, дуже важливо підтримати представників «емпатійних» професій, зокрема і психологів. Ми з Оксаною Матласевич, окрім всього, разом з іншими психологами, є в команді проєкту МН-Саrе, завдання якого – психологічна онлайн-підтримка українців. Водночас ми підтримуємо й одне одного у цьому колі психологів, що є дуже цінним для мене особисто. Така довготривала і стабільна в нашому нестабільному світі професійна супервізорська й просвітницька підтримка від Алекса Маляра – теж не лише навчання, а насамперед бути разом у цей непростий час»,

зазначила Галина Гандзілевська.

Супервізія – це «розв’язання професійних проблем, які виникають у роботі з людьми, через обговорення цієї проблеми з обізнаним колегою чи наставником – супервізором». Під час зустрічі всі охочі мали можливість розповісти історії й поставити запитання спікеру. Алекс Маляр поділився своїм досвідом, надав корисні та ґрунтовні поради щодо вирішення кожної проблеми.

«Ми працюємо спільно вже понад три місяці. За цей час проробили велику роботу: навчально-методичну – з освоєння нових методик, прийомів і навичок роботи зі стресовими ситуаціями внаслідок травматичних подій, пов'язаних з війною, а також супервізійну – з впровадження нових знань, відточування майстерності, подолання труднощів і перешкод безпосередньо у клінічній роботі, профілактики професійного вигорання»,

сказав Алекс Маляр.

Також спікер додав, що на всіх етапах спільної роботи отримує особисте й професійне задоволення, працюючи з колегами.

«Вражає не лише висока професійна кваліфікація учасників, але також готовність гранично відкрито й щиро обговорювати свої проблеми, дилеми як особисті, так і професійні в контексті психотерапевтичної діяльності. Заслуговує на повагу те, що викладачі готові відкрито обговорювати такі особисті, чутливі теми разом зі своїми студентами. Це дуже важливо під час педагогічної діяльності в процесі формування професіоналів-психологів. У нашій групі створено атмосферу довіри, прийняття, готовності до співпереживання, взаємодопомоги. Сподіваюся, що матиму задоволення в продовженні спільних проектів у майбутньому»,

підсумував Алекс Маляр.

Враженнями від зустрічі поділилися студентка 3 курсу спеціальності 053 Психологія Влада Юревич.

«Мабуть ми найкраще запам’ятовуємо те, що стосується нас і рішень наших проблем. Дуже полюбляю супервізії в цій групі тому, що кожен намагається допомогти одне одному і завдяки рекомендаціям відбувається інсайт. Цікаво спостерігати за цим, слухати, як інтелектуальні люди шукають вихід із складної ситуації, підтримують одне одного. Атмосфера зустрічі як завжди була спокійна й мирна».

 

Читайте також: