Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про забезпечення якості вищої освіти розповіла Юлія Шулик

23.09.2022

19 вересня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося третє заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікерка онлайн-зустрічі: Юлія Шулик, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти НаУОА. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова

Юлія Шулик презентувала тему «Забезпечення якості вищої освіти: стан і виклики». Зокрема спікерка закцентувала увагу на європейських й українських вимогах до якості освіти, а також проходженні акредитації.

Під час заняття Юлія Шулик розповіла про те, чим забезпечується якість освіти. Це регульовані спеціальності; національна рамка кваліфікацій; державні стандарти – стандарти вищої освіти й професійні стандарти; освітні програми/навчальні плани – результати навчання – оцінювання/атестація; державні екзамени (ЗНО, ЄВІ, ЄДКІ, КРОК, інше); моніторинг роботодавців щодо якості підготовки випускників.

Також наприкінці зустрічі спікерка зазначила про напрями внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти закладу від МОН, а саме: освітнє середовище, система оцінювання освітньої діяльності, система педагогічної діяльності, система управлінської діяльності.

 

Читайте також: