Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічний фронт: продовжуються навчання для психологів про надання екстреної психологічної допомоги

18.03.2022

18 березня відбулася третя зустріч з ізраїльським психотерапевтом, координатором психіатричної служби в Медичному Центрі Бней Ціон (Хайфа, Ізраїль) Алексом Маляром на тему «Актуальні питання психологічної безпеки в умовах воєнного стану».

Модерували захід Галина Гандзілевська, професорка, докторка психологічних наук, а також Єлизавета Тимощук, викладачка кафедри психології та педагогіки НаУОА.

«Сьогодні кожен, хто любить Україну, робить все можливе, аби світло перемоги обійняло нашу країну. У такий час питання «Чим я можу бути корисним?» звучить замість привітання. Психологам, теж потрібна як інформаційна, так й емоційна підтримка. Ми багато працюємо і вчимося бути корисними в теперішніх умовах. Тому дуже важливо мати супервізійну групу, де можемо брати професійні сили, ділитись досвідом, відкритими питаннями, разом знаходити на них відповіді. Це мотивує, надихає, відновлює, що дуже необхідно сьогодні»,

зазначила Галина Гандзілевська.

Супервізія – це «розв’язання професійних проблем, які виникають у роботі з людьми, через обговорення цієї проблеми з обізнаним колегою чи наставником – супервізором». Під час зустрічі всі присутні мали можливість розповісти історії й поставити запитання спікеру. Алекс Маляр поділився своїм досвідом, надав корисні та ґрунтовні поради щодо вирішення кожної проблеми.

Спікер зазначив, що роботу психологів з надання допомоги населенню в ситуації постійного стресу важко переоцінити. Вони знаходяться на передовій й ведуть боротьбу з чужим болем, стражданнями, розпачем, стресом. Як інструмент використовують свою душу, розум, знання, особистий досвід, здатність до співпереживання й емпатії. Робота психологів, особливо в таких кризових ситуаціях, як сьогодні, може наражати на небезпеку їхнє духовне й фізичне здоров’я.

«Відомо й про небезпечні наслідки роботи з людьми, які переживають травматичний стан, тобто «вторинна травма». Це вплив розповідей постраждалих на психіку фахівців, які допомагають їм, слухають розповіді й самі можуть отримати психологічну травму. Тому така важлива й цінна супервізійна підтримка колег, однією з головних цілей якої є профілактика вигорання й вторинної травматизації. Сьогодні ми успішно й продуктивно попрацювали. Атмосфера зустрічі була доброзичливою і сприятливою. Колеги відверто й зацікавлено обговорювали питання, які мали взаємний професійний та особистий інтерес. Сподіваюся, що ми отримали максимальну користь із цієї зустрічі»,

сказав Алекс Маляр.

Випускниця спеціальності 053 Психологія Національного університету «Острозька академія» Мар’яна Давидюк ділиться враженнями від зустрічі:

«Хочу висловити слова вдячності Галині Борисівні за організацію змістовних зустрічей з психотерапевтом Алексом Маляром. Сьогоднішня супервізійна група – це неймовірна, по-домашньому тепла зустріч колег-психологів, під час якої ми мали можливість відновити свій внутрішній ресурс й отримати відповіді на запитання. Зараз, як ніколи, важлива професійна психологічна підтримка психологів, щоб вони максимально фахово й безпечно надавали допомогу людям, які її потребують у воєнний час. Дякую своїй рідній академії за можливість постійного розвитку й професійного вдосконалення».

Також, наприкінці зустрічі спікер запропонував присутнім релаксаційну вправу під музику Бетховена.

 

Читайте також: