Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічний фронт: про підтримку студентів під час війни розповіла Оксана Матласевич

18.03.2022

18 березня у Національному університеті «Острозька академія» відбувся семінар для викладачів і тьюторів «Психологічна підтримка студентів під час освітнього процесу в умовах воєнного стану». Лекторка Оксана Матласевич – докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки.

Зі вступним словом звернулася проректорка з навчально-виховної роботи, професорка, докторка психологічних наук Руслана Каламаж:

«Дуже дякую нашим психологам, які багато чого роблять на своєму психологічному фронті, працюють зі студентами, готують їх для надання психологічної допомоги, роботи із травмою, проводять семінари. Сьогодні дякую Оксані Володимирівні, яка погодилася розповісти про психологічну взаємодію зі студентами в умовах воєнного стану. Сподіваюся, що такі зустрічі будуть продовжуватися й надалі».

Під час семінару спікерка розповіла про основні техніки стабілізації стану, які можна використовувати на заняттях, психоемоційний стан здобувачів, а також яким повинен бути викладач під час війни.

Оксана Матласевич зазначила, що зараз ми всі переживаємо стрес. Наслідками цього на психічному рівні можуть бути порушення концентрації уваги, пам’яті, логіки і швидкості мислення, критичного сприйняття ситуації і своїх дій. Спікерка наголосила, що найголовніше під час війни – атмосфера довіри, фактор, без якого навчання в кризових умовах не може бути успішним.

«Ми повинні турбуватися про себе і студентів. Викладачам потрібно розуміти, що відбувається й давати те, чого здобувачам саме зараз не вистачає. Нам варто бути неупередженими, проявляти щирий інтерес, підтримувати, якщо ми можемо чимось допомогти, то запитувати про це у студентів. Зараз дуже важливо триматися разом, бути згуртованими, турбуватися одне про одного. Ми повинні акцентувати увагу на тому спільному, що в нас є»,

сказала Оксана Матласевич.

Під час зустрічі спікерка надала поради, як працювати зі студентами в умовах війни, щоб зробити освітній процес максимально корисним. Викладачі й тьютори мали можливість поставити уточнюючі запитання, висловити фідбек щодо лекції та отримали від спікерки презентацію зі всією необхідною інформацією щодо розглянутої теми, а також пам’ятку про стабільну структуру кожного заняття.

До слова, у рамках психологічної служби відбуваються групи підтримки для всіх охочих у понеділок, середу й п'ятницю о 20.00. Доєднатися можна за покликанням: https://meet.google.com/une-cxrw-ove

 

Читайте також: