Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про адаптацію до навчального року в часі війни розповіла Оксана Матласевич

15.09.2022

12 вересня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося друге заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікерка онлайн-зустрічі:  Оксана Матласевич, докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки НаУОА. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова

Оксана Матласевич презентувала тему «Що важливо знати про адаптацію до навчального року в часі війни?». Зокрема спікерка зазначила, що перед освітянами постали нові виклики: змішані форми навчання, необхідність перебування у сховищах, виснаження й загострення ментальних проблем, зміна ролі викладача і всього освітнього персоналу, важливість подбати про власне психічне здоров’я та взяти фокус на власне відновлення.

Під час заняття Оксана Матласевич також закцентувала увагу на травматичних подіях і їхньому впливі на студентів, концепції травмочутливого освітнього середовища, психічній травмі, найпоширеніших симптомах ПТСР у дітей і молоді, нових ролях викладача.

Також наприкінці зустрічі спікерка розповіла про 4 «стовпи» онлайн-навчання, а саме: академічну підтримку (зручні в користуванні ресурси, гнучкий розклад, достатньо взаємодії викладач-студент); технічну підтримку (доступ до інтернету, можливість спілкуватися між собою, презентації, інформаційна розсилка); здоров’я й добробут (спокійне середовище, турбота, підтримка соціальних навичок, розвиток стійкості, заходи для усвідомлення); відчуття спільноти (наводити численні причини, чому варто приходити на заняття, розвивати менші спільноти в межах більшого).

Читайте також: