Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася лекція «Продукт маркетинг»

09.11.2022

9 листопада в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція на тему «Продукт маркетинг». Спікери – Богдан Яцюра, випускник Острозької академії, керівник з розвитку продукту robota.ua й Марина Осадча, старший фахівець з інтернет-реклами robota.ua. Модерувала захід Людмила Козак, докторка економічних наук, доцентка, завідувачка кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу НаУОА.

«Мета нашої зустрічі – розповісти студентам про те, чим займається продукт маркетинг насамперед у контексті robota.ua й загалом про можливості для роботи. Наприклад, які інструменти використовуються в певному напрямку, щоб зробити продукт кращим. Також ми прагнемо ознайомити студентів детальніше з тим, як в robota.ua створюється команда маркетингу»,

зазначив Богдан Яцюра.

Під час лекції спікери розповіли студентам про напрямки маркетингової команди: brand management, івент маркетинг, digital маркетинг, SEO (search engine optimization), social маркетинг, content маркетинг.

«Інформація про маркетингові напрямки діяльності й сучасні інструменти маркетологів для студентів буде корисною й пізнавальною. Ці знання дозволять їм в майбутньому краще обрати той вид діяльності, яким вони хотіли б займатися»,

підсумувала Людмила Козак.