Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічний фронт: про внутрішню опору під час війни розповіла Оксана Матласевич

09.05.2022

Національний університет «Острозька академія» в рамках Фонду гуманітарної підтримки українських університетів реалізовує безкоштовний навчальний курс «Університетська спільнота підтримки».

9 травня в рамках курсу відбувся семінар «Як знайти внутрішню опору під час війни?». Спікерка Оксана Матласевич – докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки НаУОА.

Оксана Матласевич розповіла, що опора – це основа, впевненість, віра, надія, внутрішня сила, яка дає прагнення жити, розвиватися, попри те, що об’єктивні обставини зараз складні.

«Усі ми зараз переживаємо негативну подію. Те, що відбувається з нами, є нормальною реакцією на теперішні обставини. Війна на психологічному фронті – це війна з українською ідентичністю. Ворог хоче зруйнувати наший дух, позицію, стійкість, щоб легше втілювати свої ідеї. Ми повинні вистояти, не потрапити в позицію жертви. Для цього потрібно розуміти, що відбувається з людьми в такій ситуації; як ми можемо знайти необхідні ресурси в собі, аби вціліти як особистості і не дати зруйнувати нашу ідентичність»,

сказала Оксана Матласевич.

Під час зустрічі спікерка також закцентувала увагу на концепції внутрішньої опори С. Кобаси. Щоб мати опору, потрібно зосередитися на трьох речах: баченні сенсу своїх дій і готовності брати в них участь; контролеві – відчутті того, що ми маємо вплив на життєві події і є ефективними в діях; викликові – здатності сприймати ситуацію як можливість для розвитку, «перевірки» ефективних дій.

Наприкінці зустрічі Оксана Матласевич зазначила, що дуже важливо зробити видимими внутрішні моменти, які не постраждали. Саме на них нам варто опиратися.

Підсумувала результати семінару проректорка з навчально-виховної роботи, професорка, докторка психологічних наук Руслана Каламаж:

«Дякую, Оксано Володимирівно, за те, чим Ви сьогодні ділилися з нами. Кожна Ваша порада – це кроки для глибокої рефлексії та допомоги. Спонукаю всіх скористатися цими інструментами, бо вони дуже хороші й дієві».

До слова, 10 травня о 15.40 відбудеться зустріч із помічницею ректора з освітнього менеджменту, заступницею відповідального секретаря Приймальної комісії Юлією Харчук на тему «Освітні можливості». Долучайтеся за покликанням: meet.google.com/nuu-wpgf-rxa

 

Читайте також: