Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Результати Всеукраїнської олімпіади з історії української культури

03.06.2022

3 червня кафедра філософії та культурного менеджменту Національного університету «Острозька академія» підбила підсумки Всеукраїнської олімпіади з історії української культури.

Участь в олімпіаді взяли учні 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв, а також студенти професійно-технічних училищ, які вивчають предмети культурологічного та історичного спрямування: «Художня культура», «Історія культури України» та «Історія культур світу».

Метою олімпіади є підвищення інтересу молоді до питань розвитку культури; залучення учнів до вивчення курсів культурно-історичного та філософського спрямування; виховання всебічно розвиненої особистості.

Проведення олімпіади відбувалося у два етапи:

  • 1-й етап – передбачав написання есе на тему: «Герасим та Мелетій Смотрицькі – діячі Острозького культурного осередку».
  • 2-й етап – передбачав дистанційне тестування учасників в онлайн-платформах Національного університету «Острозька Академія» («Google Meet», «Moodle»).

Марія Петрушкевич, докторка філософських наук, доцентка, завідувачка кафедри філософії та культурного менеджменту зазначила:

«Коли учні, учениці та їхні наукові керівники в таких складних обставинах знаходять сили, можливості писати й подавати есе, проходити тести на різноманітні всеукраїнські конкурси, особливо ті, які стосуються української ідентичності, – це показник того, що рівень їхної свідомості є досить високим. Наша кафедра із задоволенням опрацьовувала ваші тексти. Ми задоволені й результатами, які показало тестування. Це свідчить про те, що учасники справді цікавляться українською культурою й тими ідеями, які вони висловлювали у своїх есе».

Максим Карповець, директор Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту, кандидат філософських наук, доцент сказав:

«Передусім ми би хотіли, щоб ці робити були містком між вашим життям у школі, ліцеї, гімназії, де ви навчаєтеся й Острозькою академією. Вступайте до нас і ви побачите, наскільки тут цікаво. Знавці культури, зокрема української, – це надзвичайно ерудовані, широкоосвічені люди, які не бояться і вміють мислити. Це є одним із компонентів, що дає наша освітня програма «Культурологія». Тобто, крім теоретичної бази світової й української історії культури, це навички мислення, аналізу. Не бійтеся ризикувати, йти за покликом серця, розуму, щоб потім не тільки отримати прекрасні студентські роки, але й хорошу якісну гуманітарну освіту, яку вам безумовно дасть освітня програма «Культурологія» в Острозькій академії».

Ольга Німець, координаторка олімпіади, провідний фахівець відділу з організації роботи зі студентами та випускниками підсумувала:

«Дуже дякуємо вам за те, що в цей непростий час долучилися до олімпіади, написали такі чудові роботи, які високо оцінило наше журі. Роботи всіх учасників були дуже якісними».

За результатами олімпіади

І місце посіла:

  • Корольчук Владислава, учениця 11 класу Східницького ЗЗСО І-ІІІ рівнів,
    Дрогобицький район, Львівська область.

Дипломи за ІІ місце отримала:

  • Гринишин Андріана, студентка 2 курсу Чoртківcького гуманітарнo-педагoгічного фахoвого кoледжу імені O. Барвінcькoгo, Чoртків, Тернопільська область.

ІІІ місце посіли:

  • Кочубейник Анна, учениця 11 класу Вінницького фізико-математичного ліцею №17, Вінницький район, Вінницька область;
  • Оліферук Валерія, учениця 10 класу Комунального закладу «Заклад загальної середньої освіти - ліцей Лука-Мелешківської сільської ради», Вінницька область.

Усі учасники 2-го етапу отримали сертифікати про участь.

Щиро дякуємо всім учасникам за участь в олімпіаді! Вітаємо переможців! Бажаємо всім мирного неба, натхнення й подальших звершень!