Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Острог став одним з 5 міст України, де досліджуватимуть корупційні ризики вишів

28.07.2021

Національний університет «Острозька академія» відібрано для оцінки та дослідження корупційних ризиків у сфері вищої освіти. Університет став одним з 5 пілотних вишів країни на базі якого буде досліджено корупційні ризики та розроблено механізми їх мінімізації у закладах вищої освіти.

Дослідження корупційних ризиків відбуватиметься в межах проєкту «Антикорупційний копмлаєнс у вишах», що реалізується Асоціацією юридичних клінік України у партнерстві з Національним агентством із запобігання корупції за підтримки Проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія».

Загалом, для участі у проєкті відібрано 5 закладів вищої освіти з різних куточків України:

  • Національний університет «Острозька академія» (м. Острог, Рівненська обл.),
  • Донецький державний університет управління (м. Маріуполь, Донецька обл.),
  • Державний університет економіки і технологій (м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.),
  • Університет державної фіскальної служби України (м. Ірпінь, Київська обл.),
  • Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова (м. Миколаїв).

Цей проєкт є унікальним, адже поєднує науковий та практичний компоненти аналізу корупційних ризиків та дослідження професії уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції. 

Заходи проєкту передбачають:

  1. Дослідження корупційних ризиків та складання на його основі рекомендацій для управління корупційними ризиками. Це забезпечить підвищення ефективності роботи уповноважених з питань запобігання та виявлення корупції, які працюють у вишах. 
  2. Оцінку роботи уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції, які працюють у закладах вищої освіти. Це допоможе визначити проблем та розробити шляхи розвитку професії антикорупційного уповноваженого. 
  3. Налагодження взаємодії студентського самоврядування і уповноважених з питань запобігання та виявлення корупції вишів. Передбачена розробка тренінгового навчання та його проведення для студентства 5 пілотних вишів. Це допоможе молоді сформувати розуміння корупційних ризиків в освітньому середовищі та налагодити взаємодію з антикорупційними уповноваженими. 
  4. Поширення та популяризація доброчесної поведінки та інформації про результати запобігання корупції в освіті. Планується проведення інформаційних кампаній для поширення знань про корупційні ризики у вищій освіті та популяризації професії антикорупційного уповноваженого 

«Усі дослідження будуть проведені на базі 5 пілотних університетів різних регіонів України та впроваджені у їх антикорупційну роботу. Практика цих вишів стане зразковою для інших та сприятиме поширенню культури доброчесності серед українських закладів вищої освіти, популяризації професії уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції у вишах та налагодженню його взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу»,

акцентує керівниця проєкту Катерина Дацко.

 

Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство Сполучених Штатів з міжнародного розвитку (USAID). Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю організації Грантоотримувача і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів.