Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Учасник програми наукових стажувань ім. Фулбрайта Едуард Балашов представив свої наукові напрацювання

27.09.2021

27 вересня 2021 року помічник ректора з міжнародного співробітництва і фандрайзингу Національного університету «Острозька академія», учасник програми наукових стажувань ім. Фулбрайта Едуард Балашов представив свої наукові напрацювання у галузі дослідження ролі метакогнітивних процесів у саморегульованому навчанні студентів на зустрічі з науковцями кафедри педагогічної та консультативної психології Державного університету Нью-Йорка в Олбані. Саме на базі цього університету проходить піврічне наукове стажування доктор психологічних наук, проф. Е. Балашов.

Американські науковці з зацікавленням прослухали доповідь про наукові напрацювання Острозької школи педагогічної та вікової психології, а також долучилися до дискусій щодо когнітивні і метакогнітивні аспекти цієї тематики, оскільки саме у Державному університеті Нью-Йорка в Олбані функціонує дослідницька лабораторія, яка поглиблено вивчає аспекти саморегульованого навчання студентів та допомагає підвищити його ефективність студентам. 

«Вірю, що мені вдасться глибше ознайомитися із методологічним інструментарієм, розробленим американськими психологами, під назвою DAACS – Діагностична оцінка навчальних досягнень у коледжі – та практично використати отримані під час стажування у рамках програми ім. Фулбрайта знання для розробки нового навчального курсу «Саморегуляція навчальної діяльності», і результати стажування також будуть відображені у відповідних фахових публікаціях»,

зазначає пан Едуард.

«Новий досвід, отриманий завдяки програмі ім. Фулбрайта та за сприяння Ректорату Національного університету «Острозька академія», дозволить зміцнити і поглибити діяльність університету в рамках виконання стратегії інтернаціоналізації, а також започаткувати довготривалу співпрацю між Острозькою академією та Державним університетом Нью-Йорка в Олбані»,

впевнений Едуард Балашов.