Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії обговорювали перспективи розвитку університету

28 січня 2021

Упродовж березня-травня 2020 року в Національному університеті «Острозька академія» відбувався моніторинг освітнього середовища, в якому взяли участь основні стейкхолдери університету: адміністратори, викладачі, студенти, випускники та роботодавці. Метою моніторингу є визначення сильних та слабких сторін якості освітнього процесу та ідентифікація потенційних ризиків для якості освіти в НаУОА.

Стратегічна сесія, що відбулася 26 січня, стала платформою для опрацювання та практичного застосування отриманих результатів. У ній взяли участь студенти, викладачі та представники адміністрації університету. Модератором зустрічі була Юлія Шулик, помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти.

«Це перша зустріч із серії стратегічних сесій, що мають на меті стати платформою для обговорення ключових питань розвитку нашого університету. Учасниками стали представники адміністрації, студентства, викладачі та керівники відділів», – зазначила Юлія Шулик.

Зустріч складалася з двох частин:

  1. Обговорення сильних, слабких сторін університету, визначення загроз та можливостей розвитку.
  2. Обговорення стратегії розвитку спеціальностей.

На початку відбулося представлення бачення сильних та слабких сторін університету стейкхолдерами. Під час другої частини учасники розділилися на дві групи для узагальнення та виокремлення отриманих результатів. Після цього було виокремлено основні можливості та перспективи розвитку спеціальностей Острозької академії.