Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

«Чорнобиль – катастрофа для людства»

26 April 2021

У Національному університеті «Острозька академія» 26 квітня відбувся круглий стіл на тему: «Чорнобиль – катастрофа для людства». Учасниками заходу стали здобувачі бакалаврату освітньо-професійної програми «Громадське здоров’я».

Вступне слово виголосив голова круглого столу, доктор медичних наук, доцент, завідувач кафедри громадського здоров’я та фізичного виховання Ігор Гущук, який зосередив свою увагу на актуальності проблеми та загрозах аварії на ЧАЕС для усього людства:

«Незважаючи, що більшість населення поглинута проблемою пандемії COVID-19, але сьогодні ми хотіли б зосередити нашу увагу на тому, що 26 квітня 2021 року виповнюються 35-ті роковини з моменту страшної для всього людства техногенної ядерної катастрофи – аварії на Чорнобильській атомній електростанції, яка стала без перебільшення, однією із найбільших антропогенних катастроф ХХ століття.

Дотепер, проблеми радіаційно забруднених територій, які виникли після аварії на ЧАЕС, не втрачають своєї актуальності і потребують вирішення на різних рівнях державного управління та належного наукового супроводу. Наша кафедра з НДЦ «Екології людини та охорони громадського здоров`я» НаУОА проводить певні науково-практичні розвідки в цьому напрямку, тісно співпрацюючи з ДУ «Рівненський обласний лабораторний центр МОЗ України», Управлінням охорони здоров`я та Департаментом екології Рівненської облдержадміністрації, академічними науковими інститутами та міжнародними партнерами. Нещодавно підписали Меморандум про співпрацю з ОМНІ-мережею з дослідження та профілактики вроджених вад розвитку (проф. W.Wertelecki, USA, Alabama).

Як відомо час лікує, рани, трагедії, неприємні спогади … Але пам'ять про тих, хто віддав своє життя і здоров`я за майбутнє своїх громадян повинна жити в наших серцях»

Свої доповіді презентували:

  • Соломія Огороднік, Аліна Рудюк, здобувачі І року навчання освітньо-професійної програми «Громадське здоров’я»
    «Чорнобильська катастрофа. Коротка офіційна хроніка подій з 26 квітня по 30 квітня 1986»
  • Дарина Сокол, здобувач І року навчання освітньо-професійної програми «Громадське здоров’я»
    «Чорнобильська катастрофа у призмі часу, її причини та наслідки»
  • Дарина Мироненко, здобувач І року навчання освітньо-професійної програми «Громадське здоров’я»
    «Вплив Чорнобильської катастрофи на навколишнє середовище України»
  • Аліна Благодир, здобувач І року навчання освітньо-професійної програми «Громадське здоров’я»
    «Наслідки променевої хвороби: один день з історії»
  • Ольга Завізіон, здобувач І року навчання освітньо-професійної програми «Громадське здоров’я»
    «Огляд інтерв'ю Нільса Циммерманна про мутації тварин на території відчуження»

«У мене була дуже цікава тема виступу «Наслідки променевої хвороби: один день з історії», я не тільки для себе дізналась багато цікавої інформації, але й мала змогу поділитись нею з іншими! А також долучитись до активного обговорення зі студентами та підняти важливі теми. Мені сподобались виступи й інших студентів й організація круглого столу. Я і надалі планую долучатись до таких заходів»,

зауважила студентка І року навчання Аліна Благодир.

«Круглий стіл перевершив мої очікування, було дуже пізнавально. Студенти четвертого курсу ставили цікаві питання, відразу можна сказати, що вони багато вивчили упродовж років навчання. Наші викладачі активно допомагали в підготовці виступів, за що ми дуже вдячні. Я отримала нереальні емоції від лекції, як і мої одногрупники»,

поділилася враженнями студентка І року навчання Дарина Мироненко.

Під час круглого столу розгорнулася жвава дискусія, яка дала можливість окреслити перспективні напрямки досліджень наслідків Чорнобильської катастрофи.

«Це була одна з перших спроб здобувачів першого року навчання долучитися до відкритої дискусії. Хочу відзначити ініціативність студентів у просуванні такого виду заходу. Вони вміло структурували матеріал, були гнучкі у ситуації неочікуваних запитань в ході дискусії, наполегливо доводили власну точку зору. Вважаю, такий захід – це хороший спосіб здобути навички публічного виступу і фахово аналізувати чинники та наслідки Чорнобильської аварії, що є предметом розгляду майбутніх фахівців громадського здоров’я»,

розповідає кандидатка психологічних наук, старша викладачка кафедри громадського здоров’я та фізичного виховання Національного університету «Острозька академія» Анна Гільман.