Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії обговорили проблеми та перспективи розвитку економіки в умовах глобалізації

26.03.2021

26 березня в Острозькій академії відбулося пленарне засідання XIX Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції молодих учених та студентів “Проблеми та перспективи розвитку національної економіки в умовах глобалізації”. До конференції долучилося близько 70 студентів НаУОА, а загальна кількість зареєстрованих перевищила 100 учасників. Модератором зустрічі була - Фоміних Мар’яна, заступник декана економічного факультету з навчально-виховної роботи.

“Доповідачі розкривали актуальні питання податкової та бюджетної політики України, проблеми та можливості вдосконалення облікової політики суб'єктів господарювання в Україні. Доповіді супроводжувались презентацією аналітичних та статистичних даних з обраної проблематики. Студенти активно долучилися до дискусії, поділилися знаннями та доступною інформацією, задавали запитання” - зазначила пані Мар’яна. 

Загалом учасники прослухали 6 доповідей, під час яких спікери розкривали теми за обраними напрямками. 5 доповідей підготували студенти Острозької академії: Веніамін Друзь, студент НаУОА розповів про особливості соціального захисту населення в Україні. Глущик Марта доповідала про облік нематеріальних активів підприємства. Павленко Богдана зосередила свою увагу на проблемах зовнішньої заборгованості України і запропонувала можливі механізми їх вирішення. Янковська Аліна розповіла про організацію інвентаризації та облік її результатів на підприємстві. Останньою доповідала Борконюк Ольга про податкову політику України на сучасному етапі. 

Також, однією з доповідачок була Овчаренко Тетяна, студентка, відокремленого структурного підрозділу «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України». Вона провела порівняльний аналізу податкових систем країн Європи та України та представила результати для авдиторії.

Однією з організаторів була Іванчук Наталя, кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу. Вона розповіла, що конференція проводиться уже 19-й рік поспіль та допомагає розвивати співпрацю з провідними ЗВО України та Європи. Зокрема, вона поділилася чим корисна конференція для студентів та молодих учених: 

“Конференція, перш за все, дає можливість студентам вчитися презентувати результати власних досліджень, починаючи з молодших курсів, закладає основу якісної наукової роботи, підвищує впевненість та професійну самооцінку майбутніх економічних фахівців. Для молодих учених конференція допомагає апробувати результати наукових досліджень, здобути нові ідеї, поглибити професійні наукові зв’язки. Висловлюю щиру подяку кафедрі фінансів, обліку і аудиту, кафедрі економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій за допомогу у проведенні конференції”. 

Також, організатори мають плани розвивати міждисциплінарну та міжуніверситетську співпрацю: 

“Позитивним моментом у конференції було те, що долучилися не тільки студенти економічного факультету, а тому у перспективі плануємо організувати спільну конференцію з іншими факультетами Національного університету "Острозька академія" задля розширення обміну ідеями і пропозиціями, підвищення рівня компетентностей у студентів” - підсумувала Мар’яна Фоміних.