Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Партнерський форум «Стратегічні цілі та орієнтири на шляху до нової якості освіти»

25.08.2021

25 серпня 2021 року викладачі Острозької академії взяли активну участь у міському партнерському форумі «Стратегічні цілі та орієнтири на шляху до нової якості освіти» у м. Славута. Захід об’єднав понад 300 освітян Славутської міської територіальної громади, 18 прогресивних експертів та спікерів з різних регіонів України.

Хом’як Іван Миколайович, доктор педагогічних наук, професор, академік АН ВШ України, професор кафедри української мови і літератури взяв участь у роботі першої тематичної панелі «Якісна школа - наша спільна відповідальність», виступивши із доповіддю «Атрибутивна функція української мови», у якій обґрунтував значення державної мови як найважливішого маркера національної самовизначеності, здійснив профорієнтаційну роботу, зробивши акцент на спеціалізаціях НаУОА, зокрема «Українській мові та літературі», «Літературній творчості», заргументував актуальність пропонованого фаху, можливості подальшого працевлаштування.

Жуковський Василь Миколайович, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри англійської мови і літератури розповів учасникам форуму про інтерактивні форми та методи навчання іноземної мови.

Балацька Ольга Романівна, кандидат юридичних наук, адвокат, доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Навчально-наукового інституту права ім. І. Малиновського, попрацювавши із учасниками форуму над темою «Академічна доброчесність як синергія освіти, науки і культури» зауважила:

«Вражає мотивація зрілих та досвідчених педагогів закладів загальної середньої освіти регіону до власного вдосконалення та навчання! Натхненна, оскільки присутнє розуміння та бажання змінюватись, виходити з зони комфорту задля досягнення результатів у вихованні та навчанні дітей нового покоління! А цінність родини, сім’ї та традицій української народності у формуванні академічної доброчесності в освітян не тільки звучить, а проходить наскрізною ниткою».

Данилюк Наталя Миколаївна, доктор філософії (зі спеціальності 051 «Економіка»), доцент кафедри економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій розглянула з педагогами методи зацікавлення здобувачів освіти при вивченні математики.

«Вважаю, що захід є корисним з точки зору можливостей обміну практичним досвідом роботи як викладача математики у закладі вищої освіти. Участь у заході дала можливість перевірити свої знання, ще раз нагадати про загальні та фахові компетентності, яких набувають здобувачі освіти, а також задуматися над можливостями подальшого удосконалення педагогічної майстерності».

Гандзілевська Галина Борисівна, доктор психологічних наук, професор кафедри психології та педагогіки виступила із доповіддю на тему: «Резилієнс в освіті. Алгоритм формування психологічної стійкості в умовах інфодемії».

«Щиро дякуємо керівництву та працівникам управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради за багаторічну співпрацю. Вкотре було надзвичайно цікаво попрацювати як з креативними та цілеспрямованими педагогами Славутської територіальної громади, так із колегами з Хмельницького ОІППО, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Національного технологічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», тим більше, що серед сьогоднішніх спікерів від цих закладів виступали випускники Національного університету «Острозька академія». Ми плідно розпочали 2021-2022 навчальний рік, який переконана, буде насичений інтелектуальними, навчально-виховними, національно-патріотичними та профорієнтаційними заходами різних рівнів. Острозька академія завжди відкрита до якісної співпраці та ласкаво запрошує вчителів закладів загальної середньої освіти для підвищення кваліфікації.

підсумувала організатор форуму від Національного університету «Острозька академія», помічник ректора з освітнього менеджменту Юлія Харчук.