Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Студентські тьютори і студенти: як адаптуватися до офлайн-навчання?

24 лютого 2021

24 лютого в Острозькій академії відбулася зустріч, присвячена ролі студентських тьюторів та студентського самоврядування в освітньому процесі та адаптації першокурсників. Організаторкою та модераторкою онлайн-зустрічі була Руслана Каламаж, проректорка з навчально-виховної роботи.

Під час зустрічі розглянули низку запитань:

  • Про психологічну службу НаУОА;
  • Про акредитаційний процес та цінність опитувань;
  • Про нові положення, що стосуються студентського самоврядування;
  • Про розвиток комунікації в НаУОА.

Першою доповідала Вікторія Кондратюк, фахівчиня галузі дитячої та родинної психології та керівниця Психологічної служби НаУОА. У студентів та викладачів є чудова можливість проведення індивідуальних консультувань, а також усі охочі можуть долучитися до діяльності дискусійного клубу “Сократ”.

“Якщо ви відчуваєте себе втомленими або помічаєте ознаки емоційного вигорання, депресії чи нетипової поведінки - звертайтеся за консультаціями” - підсумувала Вікторія.

Юлія Шулик, помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти акцентувала увагу на ролі тьюторів у акредитаційному процесі та практичній цінності опитувань, що стосуються освітнього процесу.

“Завдяки подібним опитуванням ми краще розуміємо стан справ та тенденції не лише на загальноуніверситетському рівні, а й на окремих факультетах та спеціальностях. Завдяки цьому ми вдосконалюємося та конкретніше реагуємо на виклики у освітньому процесі”, - зазначила Юлія.

Проректорка Острозької академії Руслана Каламаж зосередила свою увагу на презентації та обговоренні нових положень: “Про тьюторство в НаУОА”, “Про політику та процедури врегулювання конфліктних ситуацій в НаУОА”, “Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в НаУОА”.

“Нам важливо, щоб ви були проінформовані про положення та процедури реагування на різні види ситуацій, з якими ви можете зустрітися. Ми працюємо для того, щоб створювати безпечне освітнє середовище, яке не толерує із будь-якими проявами булінгу, дискримінації чи академічної недоброчесності” - розповіла Руслана Каламаж. 

Наприкінці зустрічі, прес-секретар Михайло Іващук, презентував учасникам напрацювання у сфері комунікації, зокрема можливість користуватися брендбуком та розробку комунікаційних пам’яток для студентів.