Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Шляхи вдосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти

24 February 2021

У Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» 22 лютого відбувся онлайн-захід на тему «Шляхи вдосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти». Спікерами були проректор з науково-педагогічної роботи, доктор педагогічних наук, професор Дмитро Шевчук та кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики Роман Шулик. Модерувала зустріч кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова.

Дмитро Шевчук розповів, що упродовж осені-зими 2020 року команда учасників від імені Острозької академії брала участь в програмі Британської Ради в Україні. Проєкт, який представляла команда НаУОА має назву «Цифровізація модулів Школи освітніх інновацій». Його ідея полягає в створенні єдиної платформи для розміщення масових онлайн-курсів із методики використання цифрових інструментів, які будуть доступними для кожного викладача нашого університету, а також зовнішнім стейкхолдерам. 

«Результатом моєї участі в цьому проєкті стала розробка стратегії розвитку навчання та викладання в Острозькій академії. Упродовж програми ми мали можливість отримати рекомендації від британських колег, а також познайомитися з рештою пропозицій інших університетів щодо створення стратегій», - зазначив Дмитро Шевчук. 

Концепція стратегії Острозької академії передбачає 7 цілей: удосконалення процесу навчання; інтернаціоналізацію освітніх програм НаУОА на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях; збільшення можливостей реалізації індивідуалізованого плану навчання та творення гнучких освітніх траєкторій; розширення можливостей стажування викладачів і наукових співробітників НаУОА; розвиток загальноуніверситетських науково-методичних семінарів; постійне покращення умов праці та заохочення працівників; інтернаціоналізація освітніх програм НаУОА на різних «освітньо-кваліфікаційних рівнях»

«Наш університет не мусить перетворюватися на постмодерні університети. У нас є міцна традиція («Традиція, яка творить майбутнє» - слоган НаУОА), яку ми зберігаємо та намагаємося продовжити в історії. Але з іншого боку, спираючись на цю традицію, потрібно постійно започатковувати інноваційні практики в освіті та не боятися цього», – відзначив Дмитро Шевчук

Про участь в тренінгах Британської Ради в Україні розповів учасник команди від НаУОА кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики Роман Шулик. Зокрема, він продемонстрував віртуальне освітнє середовище, яке надавалося кожному учаснику програми в умовах дистанційного формату. А також поділився кінцевим результатом свого навчання – фінальною презентацією інтегрального курсу, яку пану Роману вдалося розробити разом із колегами різних університетів України. 

«Оскільки програма була дистанційною, і для того, щоб ми могли ефективно працювати в такому режимі, нам було надано доступ до віртуального навчального середовища від некомерційної організації Advanced HE, яка замається розвитком та вдосконаленням вищої освіти Великобританії. Це віртуальне середовище певною мірою відрізняється від нашої системи "Moodle", тому що є більш простим та орієнтованим на кінцевого споживача. Більшість технологій, якими послуговувалися ментори були застосунками платформи Zoom. Також нам було надано фантастичний об’єм досвіду та книг, переданих від організації Advanced HE Британською Радою», – розповів Роман Шулик. 

«Поділившись своїм досвідом, ми хочемо заохотити вас брати участь в подібних проєктах. Наш університет завжди готовий давати підтримку викладачам, які приходять з ідеями щодо тих чи інших конкурсів та грантових проєктів. Потрібно завжди пробувати щось, що здається нереальним, але яке з часом має зіграти роль поштовху для подальшого розвитку», — додає Дмитро Шевчук.