Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Мої знання сьогодні - мій капітал завтра

23.04.2021

22-23 квітня відбувся ХІІ Відкритий регіональний фестиваль-конкурс з економіки та підприємництва “Мої знання сьогодні - мій капітал завтра!”. Економічний факультет Національного університету “Острозька академія” під керівництвом декана, доктора економічних наук, доцента Козак Людмили Василівни вже понад 10 років є партнером Профільної школи бізнесу Рівненського Палацу дітей і молоді щодо організації та проведення конкурсу. 

22 квітня учасники працювали на базі Національного університету водного господарства та природокористування, де відбувалася конкурсно-ділова гра “Створи свій бізнес”. 

23 квітня 7 команд найкреативнішої молоді м. Рівне презентували свої соціальні та бізнес-проєкти для членів журі в Новому корпусі Національного університету “Острозька академія”. 

“Фестиваль проводиться вже 12 років поспіль. Це чудовий шанс для учнівської молоді презентувати себе і свої бізнес-ідеї, знайти нових друзів та обрати заклад для здобуття якісної вищої освіти і самореалізації в майбутньому. Після спілкування з учасниками конкурсу, ми з колегами Олександром Новоселецьким та Ольгою Недзведовською переконані, що більшість з них стануть студентами Національного університету “Острозька академія”, а нам як викладачам і наставникам буде надзвичайно приємно та цікаво працювати із такою цілеспрямованою та творчою молоддю, якій бажаємо не зупинятися на досягнутому і впевнено йти до здійснення своїх мрій і задумів.
Не лише ви обираєте Острозьку академію для вступу і здобуття освіти. Наш університет має унікальну здатність обирати для себе свого абітурієнта. Щиро бажаю Вам бути у числі обраних”

зазначила Юлія Харчук, помічник ректора з освітнього менеджменту, доцент, кандидат економічних наук.

Цьогоріч учасників оцінювали 8 членів журі:

  • Левицька Світлана Олексіївна - доктор економічних наук, професор кафедри обліку і аудиту НУВГП, сертифікований аудитор; депутат обласної ради шостого та восьмого скликань. 
  • Косяк Віталій Васильович - головний спеціаліст відділу економічного аналізу і прогнозу управління економіки міста Рівного.
  • Чаплінська Лілія Миколаївна - начальник відділу ОД Волинського регіонального управління “UKRSIBBANK”
  • Ютовець Ольга Юріївна - в.о. начальника управління відділу міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Рівненської облдержадміністрації.
  • Новоселецький Олександр Миколайович - к.е.н., доцент кафедри економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій НаУОА.
  • Ольга Недзведовська - заступник декана з профорієнтаційної роботи економічного факультету НаУОА, викладач кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу.
  • Олена Білик - маркетинг-директор групи компанії РЕНОМЕ.
  • Москалюк Наталія - директор Рівненського відділення 34 АТ КБ Приватбанк.

“Мені дуже сподобалася гра та рівень учасників. Щороку він лише підвищується. Стають цікавішими ідеї, креативнішою подача і команди дружнішими. Бачила всі виступи, всі команди. Для мене були цікаві виступи і були улюблені. Але всі дуже круті. Я дуже надихнулася енергетикою та атмосферою конкурсу”

зазначила Олена Білик, маркетинг-директор групи компаній “Реноме”.

Змагання проходило у форматі пітчингу, де кожна команда представляла свій проєкт і мала продемонструвати особливості та переваги їхнього продукту. Своїми враженнями від цьогорічного конкурсу поділилася Любчик Олена Олександрівна, керівниця школи бізнесу ПДМ та організаторка конкурсу.

“Мета конкурсу - це пропаганда не просто економічної грамотності, а соціальної відповідальності бізнесу. Цього року були особливо сильні команди. Журі плідно працювали 2 дні. Під час підрахунку було важко визначитися з переможцем. Але з їх слів було цікаво.” 

Всі учасники продемонстрували високий рівень теоретичної та практичної підготовки. Крім цього, всі команди було відзначено дипломами за перемогу в 9 різних номінаціях, нагороджено цінними подарунками та сертифікатами.

Більше матеріалів за темою: