Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Науковиці-психологині Острозької академії отримали сертифікати за міжнародними стандартами ЄС

19 March 2021

Викладачки кафедри громадського здоров'я та фізичного виховання Наталія Кулеша й Анна Гільман успішно пройшли стажування у Клініці психіатрії, бойового стресу і психотравматології Військового медичного інституту, м. Варшава. Результатом закордонного стажування викладачів став сертифікат терапевта-тренера за міжнародними стандартами ЄС щодо питань діагностики і терапії посттравматичних розладів (ПТСР) і розладів, пов'язаних зі стресовим чинником.

Закордонне стажування реалізовувалося упродовж року в рамках проєкту «Покращення доступу до соціальних послуг у сфері психічного здоров’я – напрямок діяння Рівне» у співпраці Клініки психіатрії, бойового стресу і психотравматології Військового медичного інституту (м. Варшава) та КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» Рівненської обласної ради (смт Клевань).

«Стажування було насиченим, особливий другий його етап. Ми отримали чіткий алгоритм тривалої психологічної роботи з особами, що страждають на посттравматичний стресовий розлад. Перевагою навчання була можливість долучитись до симуляції терористичного акту у Варшаві, де з одного боку, можна було відчути повною мірою ефект бойового стресу, а потім гострої реакції на стрес (з позиції учасника), з іншого – відпрацювати навички першої психологічної підтримки фахівця-психолога у надзвичайній ситуації на місці події. Захід організували настільки наближено до реальних умов, що важко було сфокусуватись, що це тільки навчання. В процесі масового заходу ми спостерігали злагодженість діяльності усіх необхідних служб порятунку, а також звільнення заручників і штурм терористів. Це, ніби фрагмент окремого життя з відчуттям «до» і «після». Є розуміння, що може відчувати потенційний постраждалий із ознаками ПТСР і чому він страждає. А головне, тепер ми знаємо, як йому можна допомогти», – розповідає викладачка кафедри громадського здоров’я та фізичного виховання, кандидатка психологічних наук Анна Гільман.

«Під час закордонного стажування у проєкті «Покращення доступу до громадських послуг у сфері психічного здоров’я» в Клініці Психіатрії, Бойового Стресу і Психотравматології (м. Варшава) отримала колосальний досвід як теоретичний, так і практичний. Найбільше, що запам’яталося – це масштабні практичні заняття, після яких було обґрунтовано позитивні та негативні наші дії у наданні психологічної допомоги постраждалим», – ділиться враженнями викладачка кафедри громадського здоров’я та фізичного виховання, кандидатка психологічних наук Наталія Кулеша.