Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Представники НаУОА взяли участь в форумі «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті»

18.03.2021

17-18 березня 2021 року відбувся міжнародний форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті», який вдруге організований Британською радою в Україні. Мета цього форуму полягає в тому, щоб створити площадку для обговорення актуальних проблем вищої освіти, а також сприяти обміну кращими практиками та фаховому обговоренню питань вдосконалення викладання і навчання у вищій освіті в Україні. Цього року ключовими питаннями форуму стали: професійний розвиток викладачів закладів вищої освіти; трансформація викладання в умовах сьогодення: виклики та можливості; студентоорієнтоване викладання і його особливості; досвід Великої Британії та України щодо вдосконалення викладання у вищій освіті.

Участь в форумі від Національного університету «Острозька академія» взяли: Дмитро Шевчук, проректор з науково-педагогічної роботи, Роман Шулик, завідувач кафедри журналістики та Марія Цип’ящук, викладачка кафедри теорії та історії держави і права. Зокрема, в перший день форуму під час презентації успішних інституційних кейсів Дмитро Шевчук та Роман Шулик представили досвід НаУОА щодо організації дистанційного навчання в умовах пандемії. У презентації «Будувати літак в польоті: виклики пандемії та відповіді університету» було окреслено адміністративні, методичні, технічні рішення, які були застосовані в Національному університеті «Острозька академія» від самого початку запровадження карантину і переходу на онлайн навчання і які дозволили продовжити навчання в університеті без втрати якості освіти. Другого дня відбувалася панельна дискусія «Викладач та студент – як побудувати ефективну взаємодію», спікеркою якого стала Марія Цип’ящук. 

«Цей форум став важливою подією для вищої освіти України, оскільки під час панельних дискусій та презентацій, що були передбачені його програмою, піднімалися важливі питання для університетів. Зокрема, значна увага приділялася тому, як університети радять із організацією навчання та наукової діяльності в умовах пандемії. Наш університет має надзвичайно успішний досвід щодо організації навчання, проведення конференцій, освітніх та культурних заходів в умовах онлайн, а тому ми з радістю відгукнулися на пропозицію організаторів форуму і поділилися із слухачами нашим кейсом. Тим більше, що у нас протягом останнього року налагодилася тісна співпраця між НаУОА та Британською радою в Україні під час участі команди нашого університету в програмі “Вдосконалення викладання у вищій школі”», зазначив Дмитро Шевчук, проректор з науково-педагогічної роботи НаУОА.