Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Яким має бути менторство в Острозькій академії?

17.02.2021

17 лютого відділ з організації роботи зі студентами та випускниками спільно із Братством спудеїв провели стратегічну сесію з приводу розвитку менторства у рамках діяльності Острозької академії. Модератором зустрічі була Руслана Каламаж, проректор з навчально-виховної роботи. 

Ціль зустрічі: визначити основні запити і потреби студентства, щоб розвивати Інститут менторства у позанавчальній та практичній діяльності студентів.

“Для того, щоб культивувати цінність академічної доброчесності саме як цінність, а не як покарання для студентів, ми дуже зацікавлені, щоб університет забезпечував у навчальному процесі для здобувачів освіти інформаційну, психологічну, координаційну підтримку тощо. І університетське наставництво відіграє, як на мене, дуже велику роль. Ми чітко розуміємо, що інші форми університетського наставництва теж будуть сприяти академічній доброчесності, довірі один до одного та особистісному, ціннісному, професійному та моральному зростанню студентів”. - зазначила Руслана Каламаж. 

Під час зустрічі представники студентства висловили власне бачення та очікування від процесу менторства. Наступним кроком будуть фокус-групи на кожному факультеті, щоб виокремити основні запити та потреби студентів:

“У мене після нашої зустрічі головне слово - це “потреба”. Чи є у цьому [ред. - менторстві] потреба у наших студентів? Якщо є, то яка? Це відповідь, яку ми хочемо дізнатися від студентів, щоб максимально ефективно втілити це” - підсумувала Естер Матер’ян, провідний фахівець відділу з організації роботи зі студентами та випускниками.