Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася лекція професорки Хайді Андраде

08.12.2021

8 грудня відбулася зустріч здобувачів спеціальності 013 Початкова освіта та 053 Психологія із професоркою світового рівня Хайді Андраде (Heidi Andrade) на тему: «Using formative self-assessment to promote learning and self-regulation».

Хайді Андраде є професоркою відділу психології та методології освіти в Університеті штату Нью-Йорк в Олбані. Її дослідження стосуються саморегульованого навчання, самооцінювання студентів, формуючого оцінювання. 

З вітальним словом виступила докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки, Оксана Матласевич:

«Для нас велика честь послухати Вас, познайомитися та перейняти досвід. Ця пандемія дала можливості нам спілкуватися і краще використовувати всі сучасні комунікаційні технології».

Під час лекції спікерка розповіла про саморегульоване навчання.

«Саморегульоване навчання є досить важливим процесом, адже воно допомагає правильно ставити цілі, відстежувати прогрес та підбирати індивідуальні стратегії освітнього процесу, які є ефективними саме для вас. Правильно регулюючи свій емоційний стан, рефлексуючи та організовуючи себе можна значно підвищити свою продуктивність та досягнути успіхів у навчанні. Під час цього процесу дуже важливо не відволікатися та "слухати себе"»,

сказала Хайді Андраде.

Зараз Хайді Андраде працює над проєктом «Діагностична оцінка та досягнення навичок у коледжі» (DAACS). Більш детально про нього можна дізнатися за покликанням: my.daacs.net.

До слова, ця лекція є першим кроком до плідної співпраці з відділом психології та методології освіти в Університеті штату Нью-Йорк в Олбані.