Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Студенти спеціальності "Історія та археологія" змоделювали засідання Ради Безпеки ООН

30 листопада 2020

30 листопада в Національному університеті «Острозька академія» відбулася модель одного із засідань Ради Безпеки ООН у онлайн-режимі. Його провели студенти 4 курсу факультету міжнародних відносин спеціальності «Історія та археологія» як підсумкове семінарське заняття з курсу «Історія міжнародних відносин» за ініціативи викладача дисципліни, доктора історичних наук, професора Володимира Трофимовича.

Захід був спрямований на використання знань і вмінь, які студенти здобули протягом курсу на практиці.

«Найважчим було організувати таке засідання в тих умовах, які ми маємо зараз, оскільки потрібно було вмістити ціле засідання в одну пару, а ще потрібен був час для того, щоб перекласти промови англомовних представників. Над темою ми не вагалися надто довго – це було чергове обговорення ситуації з Донецькою та Луганською областями (засідання від 30.10.2018 р.), оскільки дане питання актуальне і донині», — розповіла організаторка, староста групи Наталія Бруяка.

Учасники представляли 16 країн, також на засіданні заслухали доповіді заступників Генерального Гекретаря ООН Урсули Мюллер та Розмарі Ді Карло. Вони підкреслили важливість вирішення питань на Донбасі, закликали до надання гуманітарної допомоги Україні, а також до сприяння пошуку зниклих безвісти та підтримки їхніх родин.

«Предмет «Історія міжнародних відносин» для мене є досить цікавим, адже він допомагає нам зрозуміти, чому на сучасному етапі відбуваються ті чи події на міжнародній арені. Ми вивчаємо їх зародження та споглядаємо на еволюцію до сучасного стану. При вивченні цієї дисципліни ми формуємо критичне мислення та вчимось аналізувати, що в результаті формує нашу власну думку. Я вважаю, що такий предмет корисний не лише для тих, хто вивчає історію та міжнародні відносини, але і для кожної людини, адже це загальні знання про те, що відбувається в нашому світі. Модель засідання Ради Безпеки ООН дала чудовий досвід, адже кожен із нас відчув себе людиною «державного значення». І, не зважаючи на те, що засідання проходило в онлайн-режимі, ми відчули на собі відповідальність (оскільки кожен представляв певну країну) у вирішенні питання міжнародного значення», — поділилася враженнями студентка групи Альона Пузій.

Завершилося засідання невеличким диспутом представників Росії та України з приводу майбутнього голосування у Донецькій та Луганській областях. Представник України Володимир Єльченко закликав Радбез не підтримувати несанкціоновані вибори, якщо їх не буде проведено за виборчим законодавством, яке діє в Україні.

Своїми враженнями поділився і В. В. Трофимович:

«Хочу зауважити, що студенти відповідально і, водночас, творчо поставилися до проведення в такій формі практичного заняття. Останнє було професійно підготовлене, зокрема, вдало розписані й озвучені ролі, добре звучала іноземна мова, значною мірою точно відтворені важливі аспекти конкретного засідання Ради Безпеки ООН. Подекуди створювалося враження, що ти дійсно присутній на ньому. Я вдячний студентам за таке ставлення до предмету і не виключаю, що серед них є майбутні політики та дипломати, які будуть гідно відстоювати державні інтереси України, в тому числі і в стінах Радбезу».