Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Нові виклики викладачів НаУ ОА у дистанційному навчанні студентів

30 квітня 2020

У Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» 27 квітня відбувся вебінар «Мистецтво онлайн-викладання: популярні застосунки й досвід ефективного навчання». Модерувала зустріч кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова.

Під час зустрічі викладацького складу університету було обговорено питання ефективності інтернет-застосунків на заняттях, поліпшення освітнього процесу під час карантину, підготовка до оцінювання знань студентів на проміжних підсумкових модулях, екзаменах у дистанційному режимі.

«Карантин має стати періодом налагодження взаєморозуміння між викладачами та студентами. Ми всі перебуваємо у вимушеній ізоляції та напруженості, тому варто не перезавантажувати один одного, а піклуватися та взаємодіяти. Ми працюємо та розвиваємося виходячи з інтересів самого студента», - запевнила Юлія Маслова.

Доцентка кафедри документознавства та інформаційної діяльності Ганна Охріменко розповіла про техніки створення якісної презентації. За її словами, ширше застосування такого формату подачі інформації дозволить ефективніше отримувати належний результат - оволодіння студентом теоретичного матеріалу. 

«Презентація має бути акцентом, який допоможе студенту зорієнтуватися в навчальному матеріалі та направить шукати більше інформації самостійно. Ми маємо підштовхнути студента до дій» - зазначила спікерка.

Окрім цього, пані Ганна закцентувала увагу на теорії поколінь та коротких характеристиках сучасних студентів. Нинішня молодь потребує ширшого застосування візуалізації та чіткості інформації. Для цього, викладачка рекомендує: 70% часу приділяти сюжету, а 30% - дизайну; уникати шаблонів та кліпартів; користуватися правилом  «один слайд - одна думка» та шукати власний стиль подачі інформації. 

Про опанування системи Moodle розповів директор Наукової бібліотеки Острозької академії, кандидат психологічних наук Юрій Коцюк. Під час оповіді, викладач продемонстрував різні способи створення тестових запитань з допомогою текстового редактора. Саме ці навички стануть у нагоді викладачам університету, аби якісніше та об’єктивніше оцінювати знання студентів у дистанційному режимі.  

Проректор з науково-педагогічної роботи Дмитро Шевчук націлив увагу на те, що попри умови карантину контрольні семестрові оцінювання відбуватимуться по затвердженому графіку освітнього процесу. Нинішній ритм дозволяє закінчити навчальний рік в кінці червня. 

«Ми маємо бути готові до того, що навчальний рік доведеться завершувати дистанційно. В процесі цього, дуже важливо, щоб усі учасники освітнього процесу дотримувалися кодексу доброчесності. Виходячи з інтересів самих студентів – не списувати, та не фальшувати. З боку викладачів, забезпечити об’єктивне оцінювання здобувачів вищої освіти», - зауважив Дмитро Шевчук

Модераторка зустрічі Юлія Маслова висловлює вдячність  викладацькому складові Острозької академії за активну участь та залученість у центрі «Школа освітній інновацій».

«Хочу подякувати всім колегам за нашу сумісну титанічну роботу. Викладацька праця  - це величезна майстерність. Саме любов до студента мотивує нас рухатися такими темпами та силами. Наша альтруїстична робота та мотивація допомагає  університету бути попереду. Але це не привід зупинятися, адже завжди можна ставати кращими. Школа інновацій -  саме та платформа, яка допомагає нам розвиватися», - підсумувала Юлія Маслова.