Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Успішні практики академічної доброчесності НаУОА

29 жовтня 2020

У Національному університеті «Острозька академія» 29 жовтня відбувся заключний захід у рамках тижня академічної доброчесності – зустріч із асоціацією студентів на тему: «Успішні практики академічної доброчесності в університетах». Модератором була Голова студентського братства Олександра Олієвська. Також до онлайн-події долучився президент Української асоціації студентів Андрій Калінін.

Обговорення теми розпочалося з питання ролі студентів в управлінні якості освіти. Представниця комісії з академічної доброчесності Братства спудеїв, експерт з акредитації Національного агентства забезпечення якості вищої освіти Естер Матер'ян підготувала презентацію, в якій представила основні цінності, що толеруються в академічному середовищі НаУОА. Та закликала студентів активніше долучатися до змінотворчих дій щодо надання університетом освітніх послуг високого ґатунку.

«Апелюючи до Кодексу академічної доброчесності, основними цінностями, які ми поширюємо серед наших студентів є: саморозвиток, міжособистісні стосунки, особиста та колективна відповідальність, самоусвідомлення. Наш університет не просто дає необхідне знання, а виховує свідомих та відповідальних особистостей. І новітній підхід до освітнього процесу покликаний показати студентам можливість не тільки приймати те, що їм дають, але й мати на це безпосередній вплив» – наголосила Естер Матер’ян

Також Естер акцентує увагу на таких варіантах впливу студентами на прийняття рішень щодо процесів забезпечення якості освіти:

  • організацію роботи студентського самоврядування (Братство спудеїв), розвиток студентських організацій, гуртків, секцій, їх часткове фінансування з бюджету університету;
  • формування академічного етосу, несумісного з явищами корупції, академічної нечесності, списування, плагіату тощо (Кодекс академічної доброчесності НаУОА);
  • забезпечення університетом належних соціально-побутових умов для студентства та покращення матеріально-технічної бази

«Статус студента це, перш за все, відповідальність. Усвідомивши це, та взявши освітній процес під свій контроль, ми здатні покращити українську освіту загалом. Академічна доброчесність це не просто збірка правил та законів про правильне поводження себе, а й поширення важливих особистісних якостей, які формують свідомість кожного із нас, та наш академічний простір загалом. Особисто для мене, цими складовими є: довіра, повага, чесність, відповідальність та справедливість», – зазначає Олександра Олієвська

«В українській освіті є ще багато над чим працювати. І те, наскільки вдалими будуть ці зміни, залежить від нас, студентів. Дотримання академічної доброчесності є фундаментальною складовою формування культури якості на вітчизняному просторі», – підсумовує Андрій Калінін.