Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про зміни в освітній парадигмі

28.01.2020

У Національному університеті “Острозька академія” 28 січня відбувся тренінг для гарантів освітніх програм та завідувачів кафедр «Акредитація-2020: зміни в освітній парадигмі».

За словами голови Комісії з питань якості освіти, помічника ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Юлії Шулик, мета тренінгу – проінформувати гарантів і завідувачів кафедр про новий механізм акредитації освітніх програм, про зміни в нормативних документах НаУОА, які забезпечують освітній процес університету; ознайомити з вимогами відомостей про самооцінювання освітньої програми.

Тренінг провели експерти НАЗЯВО: Віталій Максимчук, Віталій Лебедюк, Естер Матер’ян, Ольга Дем’янчук, Ольга Кривицька, Юлія Харчук, Марина Аверкина; члени ГЕР: Юрій Мацієвський, Сергій Рудько; методист першої категорії навчально-методичного відділу НаУОА Леся Голоюх та помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти НаУОА Юлія Шулик.

Під час тренінгу розглянули такі тематичні напрями:

  • загальний механізм акредитації освітніх програм від Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти;
  • внутрішня система забезпечення якості освіти НаУОА;
  • навчально-методичне забезпечення НаУОА;
  • аналіз освітніх програм;
  • викладачі освітньої програми;
  • роль студентів в акредитації та у внутрішній системі забезпечення якості як основних стейкхолдерів;
  • залучення роботодавців до освітнього процесу й акредитації;
  • оцінювання та визнання результатів навчання;
  • роль галузевих експертних рад;
  • особливості акредитації аспірантур.