Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Чи може оцінювання бути (не)об’єктивним?

27 жовтня 2020

У Національному університеті «Острозька академія», в рамках Тижня академічної доброчесності, 27 жовтня відбулася онлайн-зустріч на тему: «Чи може оцінювання бути (не)об’єктивним?». Спікером зустрічі став декан гуманітарного факультету, кандидат філософських наук, доцент Максим Карповець.

Лектор розповів про викладання матеріалу, якість підготовки, майстерність лектора, методичні аспекти викладання, етику, роль студентів, викладачів та адміністрації в освітньому процесі.

«Оцінювання якості викладання є одним із найбільш дискусійних аспектів академічної доброчесності. Найбільш гостро стоїть питання межі між суб’єктивними та об’єктивними проявами оцінювання, яка нерідко порушується усіма суб’єктами освітнього процесу. Попри це, важливо показати, що оцінювання не є формою особистої помсти чи адміністративного покарання, а можливістю більш критично подивитись на позитивні та негативні аспекти викладання з можливістю власного удосконалення. Натомість студенти повинні також розуміти, що вони оцінюють не викладача чи викладачку, а якість викладання, формуючи в собі критичне мислення й етичну культуру розрізнення цих речей. Таким чином, проговорювання цих вимірів академічної доброчесності покращить розуміння оцінювання якості викладання і уможливить формування здорового й продуктивного освітнього середовища» — розповів Максим Карповець.

Максим Карповець додав, що адміністрація повинна оцінювати якість викладання працівників, впливати на проблемні моменти. Натомість, викладачі мають зважати на оцінки студентів та самовдосконалюватись, а студенти повинні впливати на освітній процес. Також лектор наголосив, що потрібно виховувати академічну культуру у студентів, та навчати відкритості, доброзичливості, справедливості викладачів.

«Лекція була цікавою та інформативною. Такі зустрічі розставляють всі крапки над «і» у питанні об’єктивності оцінювання студентів і викладачів. Приємно усвідомлювати, що в нашому навчальному закладі рейтинговий бал відображає реальний рівень знань студентів» — поділилася враженнями студентка четвертого курсу спеціальності «Філологія: українська мова та література» Маріанна Шкрабій