Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, відділ кадрів, інформаційно-рекламний відділ, відділ міжнародних зв’язків, Центр вивчення спадщини Острозької академії, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Результати Всеукраїнського конкурсу філософських проєктів на тему: «Сенс людського життя: практика самоусвідомлення»

27 лютого 2020

У Національному університеті «Острозька академія» на кафедрі культурології та філософії з 9 грудня 2019 р. по 25 лютого 2020 р. відбувався конкурс філософських проєктів на тему «Сенс людського життя: практика самоусвідомлення».

Конкурс проводився серед учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл, гімназій та студентів коледжів й професійно-технічних училищ. 

Учасникам конкурсу було запропоновано представити власну інтерпретацію сутності життя, його змісту, сенсу. Проєкт мав бути творчою роботою, носити освітній, пізнавальний характер. 

Учасниками конкурсу стали учні освітніх закладів м. Тернополя та Донецької, Київської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Черкаської та Херсонської областей.

Журі у складі тьох осіб, серед яких, доцент кафедри культурології та філософії С.В. Филипчук, старший викладч кафедри культурології та філософії К.І. Якуніна, студентки ІІІ курсу спеціальності «Філософія» Т. Михайлишин визначили перможців.

Головними критеріями оцінювання були:

  • достовірність інформації; достатність ілюстративного матеріалу;
  • повнота розкриття теми, логічність розкриття змісту роботи;
  • оформлення роботи, зручність і зрозумілість її використання;
  • мовна та технічна грамотність;
  • новизна, оригінальність роботи.

Переможцями конкурсу стали:

І місце – учениця Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. Ренійської РР Одеської обл. Мокану Олександра Василівна з проєктом «Сенс життя – це ти!»

ІІ місце – учень 10 класу Угнівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. братів Онишкевичів Сокальської РР Львівської обл. Свистович Михайло Васильович з проєктом «Секундний ритм мого життя – на годиннику планети…»

ІІІ місце – учениця 9 класу ОЗ НВК «Асканія-Нова»-гімназія Чаплинського району Херсонської обл. Оліферчук Катерина з проєктом «Сенс людського життя: погляд ровесників»