Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Викладачі Острозької академії презентували авторський посібник для освітян

26 вересня 2020

До Дня працівників освіти докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки НаУОА, координаторка спеціальності «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» Галина Гандзілевська сумісно з кандидатом наук з державного управління, доцентом кафедри журналістики НаУОА, журналістом Сергієм Штурхецьким презентували авторський навчальний посібник для вчителів "Прикладна акмеологія". 

Видання призначене насамперед для слухачів навчальних дисциплін «Психологія життєуспіху», «Прикладна акмеологія», «Журналістика», зокрема, студентів спеціальності «013 Психологія», «053 Початкова освіта», «061 Журналістика», а також для тих, кому цікава проблема досягнення професійного успіху в акмеперіоді. На прикладі соціокультурної адаптації мігрантів запропоновано акмеологічну модель реалізації життєвого сценарію. Особливу увагу у посібнику приділено феномену «професійний сценарій», вивченню чинників процесу відновлення та примноження його акмеологічних ресурсів. 

Під час презентації посібника присутні обговорили такі питання: як досягнути успіху вчителю; які бар'єри цьому перешкоджають; звідки педагоги можуть брати ресурси та як їх відновлювати. Також учасники презентації мали змогу апробувати психологічні техніки відновлення ресурсів за допомогою співавторки посібника Галини Гандзілевської. 

«Авторка передмови до нашої книги професорка Руслана Каламаж відзначила, що потрібно вміти радіти життю, дозволяти собі відчувати його повноту. Та найголовніше, не боятися мріяти, вірити, надіятися і любити. Саме ці думки ми старалися донести освітянам упродовж презентації навчального посібника. На сьогодні працівники освіти потребують психологічної підтримки у напрямку відновлення життєвих ресурсів після карантинного виснаження. Для цього їм потрібно навчатись досягати життєвого успіху разом зі своїми учнями та творчо пристосовуватись до різних умов. Сподіваюсь, що наша праця стане дидактичним інструментом, як для вчителів, так й для психологів, журналістів, а також для всіх, хто прагне зробити своє життя яскравішим, цікавим, успішним» – розповіла докторка психологічних наук Галина Гандзілевська. 

До слова, навчальний посібник побудовано у формі інтерв’ю Сергія Штурхецького у Галини Гандзілевської. Зокрема, книга містить інтерв’ю з пані Галиною на радіопередачі «Теорія всього» (Українське радіо Рівне). Також використано результати докторської дисертації співавторки на тему: «Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів» та її роздуми з Facebook-сторінки «Життєві сценарії: теорія і практика».