Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії студенти вчилися використовувати музикотерапію

24.09.2020

У Національному університеті «Острозька академія» 23 вересня відбулася лекція «Орф-підхід у початковій школі». Спікеркою зустріч стала психологиня Тетяна Черноус, яка займається орф-педагогікою та орф-музикотерапією з дітьми та дорослими. Модерувала зустріч докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки, директорка НЦ «Інститут саногенної педагогіки та психології» Галина Гандзілевська.

Тетяна Черноус презентувала можливості використання орф-музикотерапії в початковій школі та продемонструвала фактор мультимодальності.

«Я думаю така дисципліна є корисною для роботи в початковій школі, адже має практичне застосування та багато елементів, які можуть бути модифіковані до навчального процесу, а не лише до дисципліни «Музична освіта». Орф-педагогіка має багато інструментів саме загальноосвітнього процесу. Також орф-підхід може активно застосовуватися для організації освітнього процесу та серед малих груп. За допомогою музичних інструментів набувається навичка комунікації, ми використовуємо звуки і це стає допоміжним кроком для справжнього спілкування» − розповіла Тетяна Черноус.

Завдяки різним вправам студенти навчилися ділитися власними емоціями, та зрозуміли, як за допомогою музичного інструмента відбувається взаємозв’язок між людьми.

«Я думаю, що в майбутньому буду використовувати таку техніку. Мені сподобалися музичні інструменти. Сьогодні на лекції я відчула спокій та радість. Тому думаю звуки зможуть заспокоїти та надихати дітей», − поділилася враженнями від лекції студентка першого курсу спеціальності «Початкова освіта» Світлана Кирилюк.