Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на 18 престижних спеціальностях.

Факультети
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про ефективні техніки самопрезентації у педагогічній діяльності

22 вересня 2020

У Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» 22 вересня відбулося четверте заняття викладачів за програмою навчального модуля «Тьюторство та педагогічна майстерність», який координує професорка Руслана Каламаж. Спікерки онлайн-зустрічі – докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки, директорка НЦ «Інститут саногенної педагогіки та психології» Галина Гандзілевська і викладачка кафедри психології та педагогіки Єлизавета Тимощук. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова.

Під час заняття психологині розповіли про ефективні техніки самопрезентації у педагогічній діяльності. Галина Гандзілевська окреслила поняття самопрезентації, її механізми, види тощо.

“Самопрезентація — це процес формування уявлення або враження про себе у оточуючого соціального середовища, її мета — створення і донесення свого іміджу іншим людям. Результатом ефективної самопрезентаціі є формування бажаного іміджу. До механізмів самопрезентації належать атракція – вияв симпатії та бажання спілкуватися, фасцинація — створення позитивного емоційного ставлення аудиторії до мовця”, — зазначила Галина Гандзілевська.

Також професорка виокремила чинники самопрезентації, серед яких — зовнішня привабливість, спільність з аудиторією, схожість в певних ознаках (однакова лексика, одяг, стиль спілкування і т. д.), просторова близькість, приємний тембр голосу, ритмічна організованість, виразна мова тощо. Детально пані Галина зупинилася на стратегіях і тактиках самопрезентації, розповіла про види іміджу, ознайомила учасників зі стилями сучасної моди та наголосила на доречності їх використання у тій чи іншій професійній ситуації.

Єлизавета Тимощук зосередила увагу на практичних порадах, які можна використовувати під час публічного виступу задля уникнення дискомфортних відчуттів, зокрема це усвідомлене дихання, фокус на почуттях, заземлення, афірмація тощо.

Наприкінці заняття Галина Гандзілевська дала завдання для учасників — зняти невеликий відеоролик-презентацію себе як викладача Острозької академії.