Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Особистий бренд у соцмережах

21.05.2020

У Відкритому університеті Острозька академія 20 травня відбулася онлайн-лекція на тему: «Особистий бренд у соцмережах». Модератор – керівник Школи універсального журналіста, викладач на кафедрі журналістики НаУОА Віталій Голубєв. 

«Сьогодні я буду говорити про багато речей, які особисто перевірив на власному досвіді. Сфера особистого бренду і сфера соціальних мереж – це царини, де ще недостатньо є теоретичного досвіду. Тобто практика тут ще не встигла стати теорією, у кожного вона своя та має свій вимір», − розповів Віталій Голубєв.

Особистий бренд (ОБ) – це про те, ким ви є, а не про те, ким ви хочете здаватися. Він поєднує в собі дві складові: репутацію (що про вас говорять) та охоплення (хто про вас говорить і скільки людей про вас знають).

Віталій Голубєв наголосив, що професійна робота над створенням ОБ полягає у доречному висвітленні тих сторін, які реально присутні у людини, але недостатньо проявленні у публічному колі. Це важливо і потрібно для людей, які працюють в інформаційному просторі, є публічними та займаються науковою діяльністю. 

Лектор розповів, як правильно оформити свій профіль у соціальній мережі, та продемонстрував на прикладі своєї сторінки. Для того, аби бути цікавим та мати довіру аудиторії, краще використовувати реальне портретне фото, заповнити інформаційний блок, долучати друзів зі спільними інтересами, чемно спілкуватися з аудиторією. Оформлення сторінки має дати зрозуміти з першого разу, чим людина займається. На своїй сторінці потрібно ділитися цікавою інформацією, структурувати події, додавати фото та текст, який буде легко написаний та зрозумілий великій аудиторії.

Також лектор розглянув поняття «експерт» та «експертність». На думку пана Віталія, експерт – це людина, яка знає і ділиться з іншими інформацією. Можна легко відрізнити експерта від «експерта», для цього потрібно провести експрес-аналіз сторінки. Це відразу дасть уявлення про те, чи людина в тому середовищі, яке намагається транслювати створюючи ОБ.

«Зараз навчання є процесом, який розтягується на все життя. Справжні експерти постійно підвищують свою кваліфікацію, відвідуюють різні курси, вебінари, тренінги тощо. У цьому нема нічого соромного», − додав Віталій Голубєв.

Віталій Голубєв порекомендував не маніпулювати читачами. Не варто використовувати надемоційні заголовки; сторінку як записник; транслювати всі думки підряд; зловживати репостами; писати лише про те, на що немає впливу ваша діяльність; транслювати проблеми, а не рішення; писати лише про себе та свій стиль життя.

Лектор розповів як збільшити активність аудиторії, як коментувати та використовувати «соціальні докази»:

«Усе це виходить зі стану «Не можна не робити». Мене цьому вчить природа. Я люблю дивитися як тече річка, як квітнуть дерева, як проростає трава. Природа діє зі стану «Не можу не робити». Ми люди вигадуємо собі багато обмежень. Коли людина займається особистим брендом, транслює цінності, які їй близькі, показує ким насправді є, займається улюбленою справою тоді в неї природно виникає цей стан «Не можна не робити». І вона своє життя, свою діяльність зливає у єдиний симбіоз під назвою «Життєдіяльність» і транслює у віртуальний світ»,− зауважив Віталій Голубєв.

На закінчення онлайн-лекції Віталій Голубєв дав поради, з чого почати розвиток особистого бренду:

  • інформаційна гігієна (ставитися до інформації як до їжі);
  • оточення (недобір в реальному житті добирати онлайн);
  • прибирання (створення порядку);
  • нормальний вигляд вдома;
  • графік;
  • конкуренція;
  • колекціонування;
  • дедлайн + публічна оцінка «челендж»;
  • оцифровувати досвід.

«Я бажаю кожному з нас успішних кроків у реалізації амбітного проєкту «Я» на все життя » − підсумував Віталій Голубєв.